Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Asielzoekers kosten nog steeds meer dan pensioen, vakantie in Portugal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163989)

Salvadorii 30 november 2011 02:15

Asielzoekers kosten nog steeds meer dan pensioen, vakantie in Portugal

Bon - het staat vast; de gemiddelde gepensioneerde zal minder ontvangen dan de gemiddele asiel zoeker. Oh, en twee derde, drie kwart of vier op vijf van die 'asielzoekers' is niks meer dan een fraudeur, die het systeem probeert te misbruiken (ok, die mensen willen een beter leven, en dat is niet slecht, maar diefstal is ook een manier om rijker te worden hé).

Ze kosten ons, per dag, zelfs meer dan veel mensen uitgeven om op vakantie te zijn in het buitenland.

Iedereen moet besparen behalve de mensen die het systeem misbruiken - La Belgique in t algemeen en de PS in het bijzonder in een notedop...

Wie vindt dit nog normaal???

Salvadorii 30 november 2011 02:20

Het is eigenlijk grappig dat de huidige regering (doe de sp.a erbij - notoir hard op gebied van asiel en migratie lol - en ge hebt de regering Roi Soleil I) - stoeft over het feit dat ze mensen gratis met een paar honderd euro "spending money" naar huis laten gaan op vakantie, terwijl diezelfde nepasielzoekers dat openlijk in het Journaal komen verkondigen.:roll:

Echt een kafkaiaans nachtmerrie is dit misbaksel van een onland. Stem kakkerlak zou ik zeggen... pff

Jan Meuleman 30 november 2011 04:39

Maar het zal beteren. Met de De SPa worden de pensioenen toch met 200 euro verhoogd heeft merry Gegeneerd beloofd. En ze wordt toch minister, wel van Plopsaland, maar iedereen moet onderaan beginnen.

Amon_Re 30 november 2011 10:29

Open VLD heeft goed onderhandeld en zal dit wel even oplossen.

fransV 30 november 2011 10:33

goed

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5833939)

ja, ik heb mijn zonnepanelen al terug afbesteld .8O

De schoofzak 30 november 2011 10:58

Dat is een krachtige kern-boodschap, proficiat.

De gemiddelde asielzoeker krijgt meer dan de gemiddelde gepensioneerde !!

Dank zij het geld dat Leterme ons beloofd heeft dat de redding van Dexia gaat opbrengen.

.

Salvadorii 30 november 2011 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5833939)

Net nadat Juniorke van zijn Eenhorn-boerderij terugkomt zeker?

Salvadorii 30 november 2011 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fransV (Bericht 5833940)
ja, ik heb mijn zonnepanelen al terug afbesteld .8O

Ja maar het was fout van u om op de beloftes van de overheid te speculeren, vooral omdat ge ze ook gelooft hebt. Juniorke was verstandig - hij investeerde in een eenhoorn-boerderij.

Jezus, soms is t alsof ge nonsens chinees praat als ge de economische standpunten van de VLD probeert uit te leggen8-)

Amon_Re 30 november 2011 11:08

Salvadorii, uw sarcasme detector is defect

Salvadorii 30 november 2011 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5833988)
Salvadorii, uw sarcasme detector is defect

Nee nee, ik deed gewoon mee hoor :-)

Dus misschien is uw sarcasme detector wel fout gecalibreerd - neem de baterij eruit, zorg dat de contacten vrij van corrosie zijn, en herplaats de batterij. Druk vervolgens op de zwarte knop onder het rood lichtje tot het lichtje gaat branden en er een pieptoon hoorbaar is (dit kan enkele seconden duren). Uw detector zou nu terug normaal moeten functioneren :-)

Moest dat niet het geval zijn, blijven proberen lol

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be