![]() |
Franstaligen beschuldigen Peeters van België kapot te willen
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111129_210
Kris Peeters: 'Larie dat we zo einde België voorbereiden Enge nationalistische varkens zijn het, die Franstaligen. Samenwerken over de grenzen heen: hoe foei !! Mijn besluit: wij kunnen niet rustig en vredig samenleven met de Franstaligen in één huis. Er is teveel verschil in visie, onderling wantrouwen ... Scheiden, een beetje afstand nemen ... om daarna des te beter in de EU samen te kunnen werken ... beetje tekst: Citaat:
|
grappig, de politici die al een tijdje bezig zijn met het einde van België voor te bereiden en in hun voordeel te laten vallen, gaan nu staan roepen dat de andere België kapot wilt.
|
Maar wat is er nu verkeerd aan te stellen dat je inderdaad het einde van België
redelijk rap wil bewerkstelligen ??? Stel dat men zegt dat men redelijk rap een einde wil maken aan, kweenie, fiscale fraude, is dat ook iets wat men niet in de mond mag nemen ? Of stellen dat men een einde wil stellen aan een of andere epidemie. Mag men dat ook niet openlijk zeggen ? Wat is er dan mis met stellen dat men inderdaad het einde van Belgie wil bewerkstelligen, kwestie van al dat slecht bestuur en al die zinloze uitgaves weg te werken, wat is daar mis mee ? |
Citaat:
|
Wie heeft hier de afgelopen maanden al het einde van belgië zitten voorbereiden doormiddel het motakkoord (vlinderakkoord)??? Juist de walen!
|
lol
|
De franstaligen gaan zelf aanschurken bij de Fransen en dan verontwaardigd doen als de Vlamingen dat doen bij de Nederlanders. Hoe hypocriet kan je eigenlijk zijn.
|
De franstaligen proberen systematisch elke Vlaming dat de symptomen van een ruggegraat vertoont, aan de knieen af te snijden... what else is new???
Het is in wezen niet anders dan de eigenaars van slaven die ontsnappingspogingen bestrafte met verminkingen. Peeters moet leren dat hij Elio zijn bitch is, het is niet meer dan dat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ vlijmscherp, SDG, Amon_Re, fox: inderdaad. Ik ben het met jullie eens.
@ matthias999: 'de walen' hebben met dat vlinder-akkoord net zo véél - of net zo weinig - te maken als de 'échte democraten' uit Vlaanderen. @ Salvadorii: het begin van uw bijdrage #8 vond ik best nog wel te pruimen. De laatste zin zou ik niet geschreven willen hebben. @ patrickve: uw bijdrage #3 kon ik het meest smaken. Ik hoop dat er elke dag wat méér mensen zich de daarin gestelde vragen beginnen te stellen, en er - uiteraard ;-) - het volgende antwoord op geven: "daar is helemaal NIKS mis mee, meneer!" Om af te sluiten: ik draag de "Toekomstverkenningen Lage Landen" een warm hart toe, en hoop dat ze snel goede resultaten opleveren. |
Goed initiatief. Er is inderdaad niets mis met bekijken wat we samen kunnen en willen doen op bepaalde punten. Een beetje belachelijk dat Peeters zich daar weer publiekelijk voor moet verantwoorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke Franstaligen? Maak dat eens concreet? Nu had men heisa willen vermijden dan had men het ook anders kunnen noemen dan Lage Landen. Een term die historisch overigens niet correct is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke Franstaligen? Dé Franstaligen natuurlijk!
|
Citaat:
Stel je dat voor. |
Wat betekent dat? Historisch niet correct? Is dat relevant?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be