Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Ook Groen! dreigt steun voor financieringswet in te trekken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164016)

freelancer 30 november 2011 14:19

Ook Groen! dreigt steun voor financieringswet in te trekken

Ook Groen! dreigt - naast Ecolo - steun voor financieringswet in te trekken...

We zijn schijnbaar nog niet aan de nieuwe patatten (wat gelet op het hudige seizoen nu ook wel niet abnormaal is)...

Bron

Cynara Cardunculus 30 november 2011 14:22

Volgens mij loopt de helft van de NVA nu met een pamper rond, want die p*ssen in hun broek van het lachen!

Laat de groentjes maar doen. Hebben ze geen snoepje gekregen voor hun welwillende voorwaartse buiging met de broek op de enkels? geen bomeke en geen wegeltje? maar maar toch.

Bokkenreyder 30 november 2011 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5834442)
Ook Groen! dreigt - naast Ecolo - steun voor financieringswet in te trekken...

We zijn schijnbaar nog niet aan de nieuwe patatten (wat gelet op het hudige seizoen nu ook wel niet abnormaal is)...

Bron

Als ze het doen, stem ik de volgende keer op Groen! ( BDW krijgt sowieso genoeg stemmen)! :twisted:

Herr Flick 30 november 2011 14:24

Het wordt nog leuk, ze hebben ongetwijfeld een of andere deal met groen voor BHV etc... te regelen...

Anselmo 30 november 2011 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5834448)
Als ze het doen, stem ik de volgende keer op Groen! ( BDW krijgt sowieso genoeg stemmen)! :twisted:

IJdele belofte, want je weet dat het toch niet zal gebeuren !;-)

vrijevlaming 30 november 2011 14:27

bahahahaha! lachen!

manta 30 november 2011 14:34

Och, beloof die groene grapjurken ergens 't één of ander verloren postje en ze lopen weer netjes achter de groten aan gelijk een braaf schoothondje...
Citaat:

Groen! vindt het onbegrijpelijk dat de maatregelen geschrapt worden nu 'de energieprijzen de pan uit swingen en iedereen overtuigd is van de noodzaak van isolatie en hernieuwbare energie'.
Een deel van dat swingen komt dan wel door foutief om te springen met hernieuwbare energie, zonnepanelen zijn een goed voorbeeld van een slecht geld/energie beleid...

vrijevlaming 30 november 2011 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5834470)
Een deel van dat swingen komt dan wel door foutief om te springen met hernieuwbare energie, zonnepanelen zijn een goed voorbeeld van een slecht geld/energie beleid...

klopt voor een deel. Vandaar dat ze niet moeten snijden in de subsidies voor isolatie/renovatie/dubbel glas en zo: die zijn relatief goedkoop voor het verschil die ze maken, plus voor de overheid is dat terugverdiend op termijn

Als ze geld willen besparen, dat ze dan snijden bij de mensen die hun dak volgegelegd hebben met zonnepanelen omwille van fiscale redenen.

fox 30 november 2011 14:37

Het blijft toch echt wel hilarisch dat de groentjes huisneger van dienst mochten spelen om de staatshervorming goed te keuren om daarna buiten gebonjourd te worden en te zien dat zowat alle groene maatregelen in de vuilbak gekieperd zijn. Van Besien moet zich nu toch echt wel een klungel eersteklas voelen. En het grappigste van al is dat hij recht in zijn schoenen zou staan moest hij het akkoord opblazen maar dat hij toch heel het Belgische establishment over zich heen zou krijgen.

Zucht 30 november 2011 14:41

Hey, maar W Van Besien heeft toch met zoveel woorden gezegd dat ze NOOIT zouden marchanderen over de gemaakte akkoorden. Dat was in een debat met alle Vlaamse parijvoorzitters nog niet zó lang geleden. Het was Bart De Wever die opmerkte dat Groen! een slag om de arm had waarop hij als antwoord kreeg dat Groen! niet en nooit zou meedoen aan dat soort spelletjes.
Dat is misschien nog ergens terug te vinden op de redactie site. Het was een terzake uitzending dacht ik.

Vito 30 november 2011 14:44

Goed van Groen, nu nog woord houden.

Bokkenreyder 30 november 2011 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 5834455)
IJdele belofte, want je weet dat het toch niet zal gebeuren !;-)

Ik kan toch proberen! ;-)

Bokkenreyder 30 november 2011 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5834473)
klopt voor een deel. Vandaar dat ze niet moeten snijden in de subsidies voor isolatie/renovatie/dubbel glas en zo: die zijn relatief goedkoop voor het verschil die ze maken, plus voor de overheid is dat terugverdiend op termijn

Als ze geld willen besparen, dat ze dan snijden bij de mensen die hun dak volgegelegd hebben met zonnepanelen omwille van fiscale redenen.

Heel juist! :evil:

vlijmscherp 30 november 2011 14:58

ach, binnenkort gaan ze nekeer op de koffie bij onzen Albert en dat is allemaal in orde.

Bokkenreyder 30 november 2011 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5834523)
ach, binnenkort gaan ze nekeer op de koffie bij onzen Albert en dat is allemaal in orde.

Moet die zijn serres nog niet isoleren en hoe staat het met de ecologische voetafdruk van de Saksen-Coburgs in het algemeen? :evil:

Cynara Cardunculus 30 november 2011 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5834530)
Moet die zijn serres nog niet isoleren en hoe staat het met de ecologische voetafdruk van de Saksen-Coburgs in het algemeen? :evil:

even las ik "de genetische voetafdruk"... dat is iets helemaal anders zeker?

mkb 30 november 2011 15:15

Ze hebben gelijk maar ik betwijfel dat ze voet bij stuk gaan houden. Ach ja, we krijgen tenminste "een" regering... :roll:

Amon_Re 30 november 2011 15:20

ROFL straks redt Groen! Vlaanderen :D

Herr Flick 30 november 2011 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5834578)
ROFL straks redt Groen! Vlaanderen :D

Als de NVA, en VB hun nu eens een voorstel doen , ...

wie weet he, ...

Bokkenreyder 30 november 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5834562)
even las ik "de genetische voetafdruk"... dat is iets helemaal anders zeker?

Die heeft al genoeg 'rampen' veroorzaakt! ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be