Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De bejaardendraad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164044)

Trixie 30 november 2011 15:50

De bejaardendraad

Om medeforummer Eno2 een plezier te doen: ziehier de bejaardendraad. Let wel: je mag alleen reacties posten die afkomstig zouden zijn van bejaarde mensen. Bv: In mijnen tijd he, awel, toen dakik jong was, in de jaren 40, toen had de jeugd nog respect voor hun ouders. Respect he! En als we niet luisterden kregen we nen draai rond onze oren. En zo ne Gsm awel, da bestond niet, en al die spellekes waar ze verslaafd aan geraken ook niet. Wij hadden dat allemaal niet en wij waren gelukkig. Nu den dag van vandaag hebben ze ook al een lief als ze maar 17 jaar zijn. In mijnen tijd zou da niet waar geweest zijn"!!
Enz... bejaarden, laat van u horen in deze draad.

nubian 30 november 2011 15:53

awel, de muziek van tegenwoordig trekt op nix:evil:

Albrecht 30 november 2011 15:56

Papier? In mijnen tijd schreven wij met onze veren op perkament.

Trixie 30 november 2011 16:12

Goed bezig mannekes! :-)

van Maerlant 30 november 2011 16:16

Goed bezig? Indertijd kregen wij in de plaats van een compliment maar een half pakske slaag. En content dat we waren!

lombas 30 november 2011 16:21

Wijsheden van een moloch op latere leeftijd:

When I was younger I made it a rule never to take strong drink before lunch. It is now my rule never to do so before breakfast.

Everytime 30 november 2011 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 5834651)
awel, de muziek van tegenwoordig trekt op nix:evil:

Niet akkoord. Er zijn wel afschuwelijke liedjes maar niet alles is slecht.

eno2 30 november 2011 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834644)
Om medeforummer Eno2 een plezier te doen: ziehier de bejaardendraad. Let wel: je mag alleen reacties posten die afkomstig zouden zijn van bejaarde mensen. Bv: In mijnen tijd he, awel, toen dakik jong was, in de jaren 40, toen had de jeugd nog respect voor hun ouders. Respect he! En als we niet luisterden kregen we nen draai rond onze oren. En zo ne Gsm awel, da bestond niet, en al die spellekes waar ze verslaafd aan geraken ook niet. Wij hadden dat allemaal niet en wij waren gelukkig. Nu den dag van vandaag hebben ze ook al een lief als ze maar 17 jaar zijn. In mijnen tijd zou da niet waar geweest zijn"!!
Enz... bejaarden, laat van u horen in deze draad.

:lol:

nubian 30 november 2011 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 5834730)

zoals?

eno2 30 november 2011 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5834723)

When I was younger I made it a rule never to take strong drink before lunch. It is now my rule never to do so before breakfast.

Dat moet die ouwe zuiplap en Havana-sigaar >Nobelprijswinnaar literatuur > geweest zijn die de tweede Wereldoorlog gewonnen heeft.

Everytime 30 november 2011 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 5834738)
zoals?

http://www.youtube.com/watch?v=el0RwzHu7cw

filosoof 30 november 2011 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5834742)
Dat moet die ouwe zuiplap en Havana-sigaar >Nobelprijswinnaar literatuur > geweest zijn die de tweede Wereldoorlog gewonnen heeft.

http://lmgtfy.com/?q=When+I+was+youn...fore+breakfast

Everytime 30 november 2011 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tiktaalik (Bericht 5834748)
Lady Gaga :shit:

Ja, al die Rihanna, Lady Gaga, Pitbull en andere David Guetta toestanden die men in de huidige charts vindt : ik ben het meer dan beu.

filosoof 30 november 2011 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5834659)
Papier? In mijnen tijd schreven wij met onze veren op perkament.

stoeffer.
Beitel op tabletten, j�*.

Trixie 30 november 2011 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5834723)

Wat zegde gij?
In mijnen tijd he, jaren '40 dus, toen spraken ze nog geen Engels. Den dag van vandaag is dat toch erg hoor. Ook op den televies. Vooral in het nieuwsbericht dan. Zo van: "en toen is de kereven gekresjd". Wat is er mis met een caravan die een botsing had? Ik zeg daarom altijd tegen mijn achterkleinkinderen: Eerst Vlaams en Frans leren. Maar die mannen luisteren niet meer naar hun overgrootmoeder he!

eno2 30 november 2011 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5834756)

Dat zal dan de laatste keer geweest zijn dat mijn aanstormende Alzheimer mij nog een dergelijke hit toegelaten heeft.:-(

Trixie 30 november 2011 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 5834730)

Snotneus! Wat weet gij nu van't leven? In mijnen tijd he, had ik dat nog niet DURVEN zeggen. Ik zou nogal kletsen gekregen hebben!

eno2 30 november 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834775)
Wat zegde gij?
In mijnen tijd he, jaren '40 dus, toen spraken ze nog geen Engels. Den dag van vandaag is dat toch erg hoor. Ook op den televies. Vooral in het nieuwsbericht dan. Zo van: "en toen is de kereven gekresjd". Wat is er mis met een caravan die een botsing had? Ik zeg daarom altijd tegen mijn achterkleinkinderen: Eerst Vlaams en Frans leren. Maar die mannen luisteren niet meer naar hun overgrootmoeder he!

Pinokkia
Vlaams en Frans dat is uit de goeien ouwen tijd van voor gij geboren waart

Trixie 30 november 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5834776)
Dat zal dan de laatste keer geweest zijn dat mijn aanstormende Alzheimer mij nog een dergelijke hit toegelaten heeft.:-(

Alzheimer??? Alzheimer zegt hij...:roll:
Vroeger bestond dat allemaal niet! Snotneus!

eno2 30 november 2011 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834784)
Alzheimer??? Alzheimer zegt hij...:roll:
Vroeger bestond dat allemaal niet! Snotneus!

Nee vroeger was dat allemaal kaas met gaten:-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be