![]() |
De belgicisten van BUB hebben weer eens bewezen dat zo goed als niemand voorstander is van het voorbestaan van belgië.
De roep naar een onafhankelijk Vlaanderen was nog nooit zo nadrukkelijk aanwezig in Vlaanderen. 1000 000 mensen stemmen voor meer Vlaanderen. En dan vergeet ik de CD&V/NVA kiezers nog die evenmin hoog oplopen met de belgische staatsstructuur. België barst ! Leve de republiek ! ![]() |
Hoeveel heeft BUB gehaald tov vorig jaar?
|
Citaat:
maar dat weet jij natuurlijk ook wel |
B.U.B. 1.723 stemmen of 0,04%
Ze gaan hun naam nu veranderen in BLUB dat past beter bij een zinkend rubberen bootje. 8) |
Citaat:
|
Niet iedereen die op het Vlaams Blok stemt, is voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen. Veel mensen stemmen op het Blok vanwege het vreemdelingenpunt. Dat heb ik ondervonden tijdens de campagne.
Voor ons zijn deze verkiezingen zeker geen flop. Het waren Vlaamse verkiezingen en de reden waarom we mee hebben gedaan, is om onze naam in de running te houden. Het feit dat we in Brussel boven 1% zitten, is zeer mooi meegenomen. We zijn overal gestegen, wat in mijn ogen positief is. |
Citaat:
Zeg slimmerik, kunt gij lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
In 2003 hadden jullie nog 3.561 stemmen. |
Citaat:
In 2003 hadden wij 10.034 stemmen, in 2004 13.151. |
Hun onderschrift is zelfs nog lachwekkender dan hun uitslag :lol:
Die blubbers toch... |
Citaat:
Ik blijf hopen op Blokkers die wél respect hebben voor hun tegenstanders. Ze bestaan, want ik ken er, maar blijkbaar vormen ze hier toch een minderheid. |
Citaat:
B.U.B. => 1.723 - 0,04% Ik kom op 11.258 uit in de Vlaams Raad. Dat is nog gene vette hé. |
Citaat:
Beste, we kwamen ook op in Brussel en Waals-Brabant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De BUB haalde 12.491 stemmen dit jaar. In de kieskringen waar jullie dit jaar en vorig jaar opkwamen was er een positief saldo van 666 stemmen, maar in feite was er enkel een verdubbeling in Vlaams-Brabant en zijn jullie in Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Brussel en Waals-Brabant zelfs achteruit gegaan vergeleken met vorig jaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be