![]() |
Jeremy Clarkson doet een michelleke (verschueren)
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...ontslaan.dhtml
Eén van de vetst betaalde tv-omroepers doet één van de lompste uitspraken van de eeuw.. |
Neerschieten ni, maar het zou al een goed begin zijn om stakingsgeld aan 300% te belasten, is zien of die idioten dan nog zo fanatiek zijn...
|
Citaat:
Iemand die een paar miljoen euros verdiend bij een OPENBARE omroep moet zwijgen over stakingen... |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard kunnen 'voor de kop schieten in het bijzijn van famillie' uitspraken niet door de beugel..hopenlijk wordt hij ontslagen..hij zal er geen cent minder mee verdienen.. |
Citaat:
Straf, een vakbond die oproept tot ontslagen... :lol: Maar ja , dat vakbonden enkel een paar goedverdienende postjes zijn met een aanhang die ze wijsmaken "dat ze er voor de werkmens zijn" is al langer geweten . Nu ja, iemand van het VB hebben ze daar ook niet graag, de vakbondmaffia heeft niet graag andersdenkenden, raar dat het centrum die klootzakken nog niet heeft aangevallen... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het beste moet nog komen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet lomp & egoistisch genoeg denk ik om een tv-vedette te worden..8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welk werknemersstatuut heeft de Jeremy ? arbeider ? ambtenaar ,..ik denk het niet.. De reden van de staking , noch de mening van de bonden interesseren me eigenlijk...ik zie alleen een multimiljonair zelfzuchtige prietpraat verkopen omdat ie €10.000(?) is misgelopen doordat anderen een paar cent extra willen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat de "heiligheid" der vakbonden voor sommigen ontegensprekelijk vaststaat maar als we dan over inkomens beginnen zou men beter een keertje kijken naar de voordelen die de vakbondbonzen in hun zakken steken (Hoewel dat dan weer een stevig onduidelijk en gesloten potje moet blijven). |
Citaat:
Ik dacht dat apothekers hooggeschoolden waren...niks van te merken in uw boertige rijkeluis uitspraken... Een goei staking bij de BBC en het is byebye Jeremy... |
Citaat:
Citaat:
Wie verdedigt de rechten van de slachtoffers van de stakers? Niemand hé, of het nu inkomensverlies is of een dag vol miserie, de vakbonden trekken het zich niet aan en steken nog wat zwart geld in hun kluisje. En blij dat ze zijn met die idioten in hun rood/groen/blauw vuilzakje... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be