![]() |
di rupo's regeerakkoord....
|
Vanaf maandag te koop in de betere bazar als schijtpapier.
|
Ooh, lectuur!
|
Non!
|
Citaat:
|
Zo goed als onleesbaar voor mijn simpel verstand.
Dit viel me wel op over de splitsing van het gerechtelijk arrondissement BHV Op p. 22 staat er : Over het gerechtelijk arondissement HV Citaat:
Citaat:
Dat stukje over justitie is een ramp. HV wordt nog strenger tweetalig dan het Brussels gewest. |
Citaat:
|
staat er in wanneer de staatshervorming van kracht zal zijn?
|
wie zoekt er trouwens een uit wat de verschillen zijn tussen de Franse tekst en de Nederlandse?
|
Citaat:
Zo is iedereen gelukkig. |
Citaat:
|
BDW 's kritiek was dat enkel Vlaanderen geresponsabiliseerd werd in de nieuwe financieringswet, maar dat Wallonië en Brussel in geval van te weinig middelen wel gecompenseerd zouden worden. Nu wordt het "solidariteitsprincipe" zo rond pagina 70 uitgelegd, maar ik begrijp het eerlijk gezegd niet. Wie kan dit uitleggen en aantonen dat BDW juist of fout zat ?
|
Citaat:
|
Waar kan ik deze rol kopen? Mijn wc papier is op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is België PUNT |
Citaat:
|
de hogere inkomens, vooral in Vlaanderen dus, moeten meer besparen en de lagere inkomens, vooral in Brussel en Wallonië, krijgen meer.
een zoveelste verdoken transfer van noord naar zuid. |
Lap, in één klap kampt Belgie weer met een reusachtige mestoverschot...
|
Blijkbaar werd alles grondig nagelezen en punten en komma's gecontroleerd, maar..... wat op het VRT-journaal eventjes werd getoond als eerste bladzijde , daar zag ik staan : ontwerspverklaring in plaats van ontwerps!!!!
Zouden ze wel alles nagelezen hebben????? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be