![]() |
Nieuwe verkiezingspoll
Zopas bekend gemaakt op de RTBf
N-VA : 39,8% + 3,8% Spa :13,9% -0.2% CD&V : 12,7 % -2.4 % O-VLD : 12,6% +0.1% Vlaams Belang : 8,4% -2.3% Peiling gebeurde enkele dagen geleden na het bereiken van het regeringsakkoord. BDW : met 44 punten de populairste politicus in Vlaanderen, Kris Peeters 2de met 22 punten http://www.lalibre.be//actu/crise-po...n-flandre.html |
Citaat:
En de mensen beseffen voor nog tiende hoe erg de belastingstsunami die op hen afkomt is. :lol: |
1830 - 2014
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grappigste is dat we net in de traditionele honeymoon-periode voor een nieuwe regering zitten, en het begint nu al :-)
|
39.8 (N-VA) + 8.4 (VB) + 1.7 (LDD) = 49.9%
En dan moet de belastingsregering Di Rupo I nog van start gaan. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze peiling kan toch niet kloppen. Bij de vorige peilingen won cd&v lichtjes en verliesde vld zwaar. Hier is het juist het omgekeerde.
Nva 40 %?? Wacht maar binnen een half jaar, als stillaan alle lijken uit de kast zijn gevallen. Ik zie ze dan de 45 % halen. |
Citaat:
|
Foutenmarge 3,3% :roll:
Waareloze peiling. |
Een peiling van de RTBF... :?
Ze moeten de mensen natuurlijk bang maken voor verkiezingen, anders zouden ze de dirupo-regering niet willen... En wat is het ergste dat de waalse tv kan uitzenden? Jep , meer Vlaamse stemmen... |
Nee, er zit een vuiltje in mijn oog, ik pink geen traan weg hoor.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar is Het Oosten-System en "kak-kontengedraai" Henri1?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be