![]() |
Het verhaal van "de zwarte sneeuw" dat nooit zal eindigen
Subject: funeral
Date: Sat, 3 Dec 2011 13:38:25 +0100 Funeral Intriest was het. "Blacksnow " werd begraven. Vzw Infinity was haar stille getuige. Het kleumde op het kerkhof. Iedereen was daar en toch was het ijzig stil. Intriest dat zo veel goeie bedoelingen de grond in moeten. Het zij zo. "Blacksnow" kwam boven . Daar vertoefde hij in de catacomben van faraos en Grieken. Hij vondt daar het laatste potje lijm. Op het vervallen etiket stond geschreven: " Ga en toon dat lijm werkt zonder houdbaarheidsdatum, zelfs voor pool en anti-pool" Alleen lijm zal terug binden wat was, nl , éénheid tussen mensen. Zo geschiedde. Kleur noch ras idee noch overtuiging zal mensen scheiden "Blacksnow" uw rol is nog niet uitgespeeld wacht gewoon tot de anderen zijn uitgespeeld vraag dan hun bal en vraag of je hem even mag lenen al was het maar voor de grap Nu ga ik verder slapen . Dit was tot dusver mijn laatste visioen. .... Het sleutelwoord is "dusver". Ik hoop van ganser harte dat deze man zoals zijn verre voorbeeld "Kaganovemus" weldra omstreeks middernacht in de week-ends de gentse café's zal onveilig maken met een zelf gestencild krantje vol grootse projecten. dit ter lering en instructie van alle would-be politiciens.. (of moet het politicianen zijn ?) |
Absoluut geen idee waar je het over hebt.
|
Citaat:
|
Goeie test om te zien of ze gelezen worden, Roger. ;)
|
En ik dacht dat mijn dromen vreemd waren.
:shock: |
Citaat:
|
Citaat:
wie wordt er gelezen? |
![]() |
|
Citaat:
Nee, ik lees dat allemaal niet. Die prullen. Toch grappig, zenne. Toch bedankt voor de informatie. Alé kom, daar drinken we ene op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be