![]() |
Diefstal
Ben deze week naar de RVA moeten komen,reden: gezinssamenstelling
Ik breng al meer dan 7 jaar op voor mijn dochter die ik nooit gezien hebt in 7 jaar Ik werk zelf deel tijds,5 uur per dag,en trek(te) een bijpassing Ik wist van mijn dochter niets meer,de overheid wou geen informatie geven onder het mom van de privacy ..... Wat bleek op de RVA,mijn dochter werkt al meer dan 2 jaar,terwijl ik opbracht,en bijpassing genoot Gevolg,ik kan al de bijpassing terug betalen,ik kan fluiten naar mij geld dat ik heb gegeven aan mijn ex,ik zit nu zo goed als aan de grond nu Weer een dakloze bij volgend jaar ..... |
Citaat:
Un jouw plaats zou ik advies inwinnen bv bij de juridische dienst van het OCMW. Dit is volledig gratis. Zij kunnen jou wellicht helpen. Succes. |
Hoe oud is uw dochter nu ? Gaat het hier over alimentatiegeld ?
|
Ik vraag mij zelfs af, aangezien jouw dochter reeds 2 jaar werkte EN jij haar bleef "onderhouden", of ze daar wel recht op had. Is het niet mogelijk dat jij dat kunt terugvorderen? Let wel: ik ben niet thuis in de wetgeving daarrond. Daarom Duveltje: win advies in bij het OCMW. Die mensen kunnen jou correct inlichten. Niet mee wachten hoor: doen!
|
Ik vrees dat Duveltje bij het OCMW bot vangt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het gaat over "gezinssamenstelling" kan er enkel een probleem zijn als z'n klein bij hem staat ingeschreven, wat dan wel een soort van fraude zou zijn als't niet waar is... |
Citaat:
|
Citaat:
Waar woont uw dochter, bij je ex ? Naar wat ik lees heb je geen reden om de kaart van het slachtoffer te trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij krijgt dit neit, hij heeft dit betaald, terwijl zijn dochter al aan het werk was waardoor zij geen recht meer had op bijpassing. Hij is dit blijkbaar blijven betalen, omdat hem die info niet werd gegeven dat ze werkte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be