![]() |
NVA: De Wever mag nooit premier worden in België.
Want je moet als premier beide landstalen perfect beheersen.
Ja man... Zo is het makkelijk uzelf aan de zijlijn zetten he. |
Bij mijn weten is Dewever meer dan tweetalig.
Hij spreekt de meeste Europese talen, herinner u de persconferentie waarin hij de markten geruststelde (toen het nog 'bon ton' was om de stijgende rente in zijn schoenen te schuiven). En u bedoelt waarschijnlijk talen beheersen, en niet beheren... |
Citaat:
Di Rupo spreekt ook meer dan 2 talen. En inderdaad, moest beheersen zijn. Daar gaat mijn politieke loopbaan. |
Citaat:
Wij 'drinken' de crisis terug. De Franstaligen vinden hem ook geen goed redenaar. En zelfs zijn Italiaans schijnt niet al te goed te zijn. Maar om er eens iets goeds over te zeggen : 't is geen vrouwenloper. |
[quote=De gemuilkorfde;5841766]
Citaat:
Ja, en De Wever zijn Frans is ook barslecht he. Heeft die beroeps gedaan vroeger? |
Citaat:
|
[quote=Goudbever;5841767]
Citaat:
Maar Franstaligen hebben de gewoonte altijd te vinden dat het nog veel beter kan, terwijl zij geen 2 woorden Nederlands kunnen spreken. |
[quote=Goudbever;5841767]
Citaat:
|
[quote=fonne;5841779]
Citaat:
Ik kan ook een speech geven in het Spaans en ze zullen mij wel verstaan hoor. Gewoon achter elk frans woord -os zetten he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Goudbever;5841782]
Citaat:
|
Citaat:
Hij spreekt ook correct Duits, Engels, Latijn, ik denk zelfs Spaans als ik mij goed herinner. Di Rupo is een ramp in alle talen. Citaat:
Je doet je best of je doet niet je best. Maar proberen je best te doen... Er mag dus niet veel verwacht worden. Dat worden dus perfect tweetalige persconferenties genre : * Koetemorken. Pedank tat u so talrijk aanweziek ben kewees. .... Franstalig gebrabbel * Pedank ook aan onse Flaamse pers. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als een Vlaming een andere taal spreekt dan houdt men de rode stift in de aanslag. Als een Franstalige dat doet zegt men dat men al tevreden moet zijn dat hij een poging doet om aanstalten te maken om het te wagen het te proberen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je het niet verstaat, helpt Google Translate wel effe. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be