![]() |
Wouter Beke: N-VA = Nihil Valt Absentia
Wouter Beke op het CD&V congres haalt uit naar de N-VA in het Latijn.
|
Citaat:
Beke spuugt recht in zijn gezicht, en zegt feitelijk dat wat wij ook stemmen het establishment de democratie aan de kant zet en toch maar de macht grijpt. |
Citaat:
Beke begint stillaan naast zijn schoenen te lopen, dat is duidelijk. We zullen dat Beekse tijdens de volgende verkiezingen wel eens de les spellen!!:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het daarmee ? Komt er nog wat van ? |
Citaat:
|
Leer Latijn.
|
Citaat:
Ik zal maar snel mijn mond houden als ik hem was..:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beke : "Wij hebben vandaag uitgevoerd wat NV-A in 2007 heeft gevraagd".
of "Anderlecht heeft vandaag de spelers binnengehaald die ze in 2007 op hun lijstje hadden staan" (enkelen zijn reeds gestopt met voetballen). |
De dwerg die zich als reus voordoet. Je maakt jezelf belachelijk Wouter!
|
Beekske maakt zich weeral onsterfelijk belachelijk:
het is niet 'Nihil valt absentia' maar 'Nihil valEt absentia'! Het origineel is inderdaad beter dan de kopie! Beekske wil intelligent (en misschien grappig) overkomen, maar hij spreekt Latijn zoals EDR Nederlands. Waarschijnlijk hem ingeblazen door een of andere tjeef maar hij kon het blijkbaar niet goed onthouden! Gevolg: afgang in de hoogste graad! (toch voor wie iets of wat Latijn kent) Het wordt vast een grote hit op Youtube! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
"Wij hebben sinds 2007 niks uitgevoerd, voeren nu niks uit. Misschien, in 2014, zullen we iets uitvoeren!" |
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be