Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vrouwen en parfum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164230)

revoleto 4 december 2011 15:41

Vrouwen en parfum

Dierbaar uw wereld, vrouwen en parfum
Wetenschappelijk onderzoek bevestigt de voordelen van geuren en hun rol in de activatie van hersencellen voor de opslag van informatie ....
In de nieuwe Duitse onderzoek, uitgevoerd door wetenschappers onlangs ontdekt dat ruikt de geur van geurige bloemen, actieve geheugen in de hersenen! Wetenschappers zeggen dat de goede geuren leerwegen te versterken in de hersenen, en helpen het genot van het menselijk geheugen is sterker.
Dit onderzoek, gepubliceerd op het tijdschrift Science, benadrukte het belang van het leren tijdens de slaap en ruiken goed voor het slapen gaan helpt bij het installeren van wat je doet voor de mens gedurende de dag. Andere studies hebben ook aangetoond dat ruikt goed helpen om de emotionele stabiliteit van een persoon ...

Nu, mijn lieverds, vragen we ons af: Is hij de grootste van de Profeet vrede zij met hem het belang van goede in het leven van de gelovige? De Profeet vrede zij met hem: "dear aan de wereld, vrouwen en parfum, en maakte de appel van mijn ogen in het gebed" [Overgeleverd door Tabarani in de grote, en de vrouwen in zijn Sunan, en heersende hen beiden en zei, een ware moslim.

Deze Hadith vertelt ons het karakter van de Heilige Profeet "wereldse" Hij wil geen roem of geld, of de sultan, maar benadrukte het belang van vrouwen en hun rol in het leven van mensen, en op dit punt op het belang van het huwelijk, vergeet niet dat wetenschappers hebben vele voordelen, medische en psychologische huwelijk blootgelegd.

Hij benadrukte ook de Hadith over het belang van gebed en onderzoek heeft aangetoond dat het gebed van medische voordelen zijn veel in de preventie van de pijn van de wervelkolom en pijn in de onderrug en nek, evenals Wetenschappers hebben bewezen dat het behoud van de gebeden "in de moskeeën", beschermt tegen hart-en vaatziekten en verharding van de bloedvaten, diabetes ... Is dit niet een wonder Hadith getuigen van de waarheid van dit de Heilige Profeet?

Voor de rest van het interview

revoleto 4 december 2011 18:30

http://www.alhannah.com/islamic_merc..._perfumes.html

Firestone 4 december 2011 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5842198)
Nu, mijn lieverds, vragen we ons af: Is hij de grootste van de Profeet vrede zij met hem het belang van goede in het leven van de gelovige?

Neen lieverd, wat ik me vraag af is welk parfum merk om ruik goed en hersenen versterken jij mij raad aan?

Scherven A. Mok 4 december 2011 20:05

Ik denk ni riek echt ni veel scheidski. Meer als wanneer rijden auto.

Knipp 4 december 2011 23:27

Uit eigen ervaring : met staaltjes westerse parfum kan je makkelijk de voltallige vrouwelijke bevolking van Yemen omkopen.
En aangezien alleen vrouwen daar op 't land werken, leg ik - indien gewenst - het hele land daar plat met een paar hectoliter Chanel V of zo.

Mannen van de NWO, als jullie dit lezen, please make me an offer ? :-o

Biggles 5 december 2011 00:16

Het is eigenlijk heel eenvoudig.
Volgens google vertalen:

بقية المقابلة في سلة المهملات

Demper 5 december 2011 00:29

revoleto 5 december 2011 01:10

Je hebt helemaal gelijk
Verschillende chemische geuren gevuld met alcohol veroorzaken veel schade aan de gezondheid van de mens

Dus haast Profeet Mohammed vrede zij met hem dat het gebruik van bepaalde typen natuurlijke parfums zonder chemische interventie, zoals zwart en witte muskus en amber

Geur en de laatste voor een zeer lange tijd in de woning of kleding, zelfs na het wassen

God geleid je tot de islam

cookie monster 5 december 2011 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5842198)
Dierbaar uw wereld, vrouwen en parfum
Wetenschappelijk onderzoek bevestigt de voordelen van geuren en hun rol in de activatie van hersencellen voor de opslag van informatie ....
In de nieuwe Duitse onderzoek, uitgevoerd door wetenschappers onlangs ontdekt dat ruikt de geur van geurige bloemen, actieve geheugen in de hersenen! Wetenschappers zeggen dat de goede geuren leerwegen te versterken in de hersenen, en helpen het genot van het menselijk geheugen is sterker.

eau de wc ??

Biggles 5 december 2011 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5843345)
Je hebt helemaal gelijk
Verschillende chemische geuren gevuld met alcohol veroorzaken veel schade aan de gezondheid van de mens

Beste revolutie:
In het echte leven, buiten dit forum, raak ik geen druppel van die chemische geuren met alcohol aan. Nooit.
Daarom zal je best de rest van het interview beter ...................

revoleto 5 december 2011 19:21

Mijn lieve broer

- Voor uw vraag

Vrouwen in de islam hebben het recht om te dragen wat ze willen en doen wat je wilt, mits het een die al zijn daden en zijn woorden niet in strijd met de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn

Want als een vrouw deed iets verkeerd
Wie draagt ​​de verkeerde voor God in het hiernamaals?

haar man

Dus je man moet worden geadviseerd en gericht zijn vrouw naar de juiste

En zo blijft de eerlijkheid van zijn vrouw en zijn kinderen, want de gemeente heeft in de wereld en ze moeten worden bewaard

Anna List 5 december 2011 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5842772)
Ik denk ni riek echt ni veel scheidski. Meer als wanneer rijden auto.

ikk hoop ni rijd ni meer, toch zeker ni mag ni, zelfs profeet ni zat zo zijn

hurricane 5 december 2011 21:03

Ik HAAT parfum. Sommigen denken dat het een stuk zeep kan vervangen. Fout dus :p

Demper 5 december 2011 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5845450)
Ik HAAT parfum. Sommigen denken dat het een stuk zeep kan vervangen. Fout dus :p

Waarom? Goe rieken is toch fijn?
Een wasbeurt vervangen doet het natuurlijk niet.
En het is zeker niet de bedoeling om parfums te dragen die te maken hebben met de pedofeet mo.

Txiki 5 december 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5845143)
Mijn lieve broer

- Voor uw vraag

Vrouwen in de islam hebben het recht om te dragen wat ze willen en doen wat je wilt, mits het een die al zijn daden en zijn woorden niet in strijd met de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn

Want als een vrouw deed iets verkeerd
Wie draagt ​​de verkeerde voor God in het hiernamaals?

haar man

Dus je man moet worden geadviseerd en gericht zijn vrouw naar de juiste

En zo blijft de eerlijkheid van zijn vrouw en zijn kinderen, want de gemeente heeft in de wereld en ze moeten worden bewaard

Stop nu maar met dat gehannes. 't Is etenstijd.

revoleto 6 december 2011 21:07

http://www.islamictube.com/watch/ceb...d-And-The-Pope

Biggles 6 december 2011 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5845143)

Hopelijk bedoel je dit niet?
Het is in een vreemde taal. Maar de beelden spreken voor zich.
وهو في لغة أجنبية. لكن الصور تتحدث عن نفسها.

http://youtu.be/wVMx93zi45o

revoleto 8 december 2011 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biggles (Bericht 5848049)
Hopelijk bedoel je dit niet?
Het is in een vreemde taal. Maar de beelden spreken voor zich.
وهو في لغة أجنبية. لكن الصور تتحدث عن نفسها.

http://youtu.be/wVMx93zi45o

Mijn lieve broer

dank u
Meer dan een grote video

Hij praat over de grenzen van God
Overspel en diefstal. . . . . . .

Omdat de Profeet Mohammed vrede zij met hem regelen de wetten van God en de wetten van God als een profeet van God kwam de wetten van Mozes en de wetten van God
Beiden was de gouverneur van zijn volk
Dus de twee zijn vergelijkbaar in die
Weinig bewijs dat
God beval Mozes aan hen die aanbaden het kalf en slacht
Dit is om berouw te tonen voor hen
Dit zijn de grenzen van God kan ze niet aanraken

Ik heb bezwaar alleen maar aan vrouwen raken
Gebeurt niet wanneer je leert de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn

Dit gebeurt als de onwetenden religie alleen
Slagen in de Koran
Is het vinden van een lichte bloeding je tanden, zoals de lengte van de vingers op het lichaam niet, het gezicht
Zoals de profeet er met hem gebeurd zo compleet

De islam is zeer groot en zeer mooi en te veel details

ik begrijp je
Zal spreken over alle details van de islam
Haast je niet en haast
De wereld is niet zoals de onwetende
Daarom is de toepassing van de religie verschilt van de ene persoon naar de andere persoon

revoleto 8 december 2011 19:36

Correct in de juiste Overgeleverd door sjeiks uit de Profeet vrede zij met hem, uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei hij, vrede zij met hem: {Behandel vrouwen goed dat ze vrijuit spreken uit de rib en dat scheve ding in de rib boven Fastousoa vrouwen goed!

Dit is voor koppels, ouders, broers en anderen om Istousoa vrouwen goed en deze te verbeteren en niet Azlmohn en Aatohn Eughohen hun rechten en goedheid, dit is te wijten aan iedereen voor te zeggen vrede zij met hem: {Behandel vrouwen goed!

In deze hadith de Boodschapper van Allah laat ons zien hoe om te gaan met vrouwen en hoe ze te repareren, omdat de goedheid van de vrouwen Salah gemeenschap
Begin en tenslotte verblijf in de goede tendens van vrouwen
Maar in de moderne manier is scheef rib

Rib scheve metafoor Profeet (Mohammed) semi-vrouw die is scheef ribben rond het hart. Ghma rib beschermt het hart. Zo zijn ook de vrouwen die de gemeenschap te beschermen en te dienen van de gemeenschap Beslahaa

Duupje 8 december 2011 19:37

Man man man dan denk je aha een interessant topic over parfum, krijgt ge deze zever.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be