![]() |
Ik wist niet dat het zo lang duurde om 15 postjes te verdelen!
Moeten die allemaal een medische controle, een taalexamen, een uithoudingsproef, een psychologische test en een onderzoek van de staatsveiligheid passeren?
Om 15jobkes te verdelen kan men toch niet zo veel tijd nodig hebben!ii :evil: |
Misschien moet Di Rupo nog eens zijn ontslag aanbieden bij Bertje?
|
Citaat:
|
Volgens mij trekt die vergadering op die scenes uit The Mummy waar al die mestkevers alles beginnen opvreten...
En zeker voor de Vlamingen is dit het enige deel van de onderhandelingen dat echt belangrijk is - bij Santa Clown op de schoot passeren en zeggen wat voor speelgoed ze voor hunne kerst willen... |
13,5 uur zitten die clowns al samen, en ze zijn nog niet klaar met zeggen wie er welk postje mag hebben.
Man, die regering gaat aan elkaar hangen. Ze gaan moeten hopen dat er de eerste 2,5 jaar geen enkele moeilijke beslissing moet genomen worden, ik zeg maar wat, een nieuwe kleur voor de nummerplaten of zo. Dan kan Di Rupo direct weer naar de koning rijden om uit te huilen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben benieuwd of ze hierop gaan besparen. |
Citaat:
Het kan nu maar beter heel snel gaan, zo vallen de lijken sneller uit de kast. |
Al een uur per post!
Belgikske is echt terminaal!:evil: De slippendragers zijn echt voor de laatste maal hun verraad aan het verzilveren! :twisted: Ze vergaderen langer over de postjes dan over de nationale begroting! Is dit nog normaal???? |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan toch vrij simpekl gaan, maar ja dan heb je wel een kandidaat premier nodig met ballen aan zijn lijf en niet zo een figuur die niets durft te beslissen. |
Citaat:
Die paar dagen cq weken kunnen er ook wel bij..:lol::lol: |
de vraag zou blijkbaar gaan over wie hoeveel staatsecretarissen mag benoemen. en ik die dacht dat de Vlaamse partijen daar niets van wilden weten.....
|
Citaat:
|
Citaat:
En daartussen moet nog een regeringsverklaring en stemming komen. Niet klaar zijn voor die Europese vergadering zou nogal opvallen. |
Citaat:
We willen geen staatssecretaris--> Geef ons aub nog een extra postje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be