![]() |
Sinds 13 juni is piano verdwenen op dit forum.
Zijn leugen- en lastercampagne is duidelijk mislukt. Het Vlaams Blok staat sterker dan ooit ! |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren heb ik het unieke verhaal van Raoul Wallenberg online gebracht en nu werk ik weer aan een nieuwe aflevering over Het Verzet. Of dacht je soms dat ik de forums nog zo interessant vind? Met mijn webstek bereik ik veel mer mensen. Gisteren had ik op 1 dag bijna 3.000 pageviews. Dat signaal is duidelijk genoeg dat ik daarmee verder moet doen, vind je dat ook niet? |
ik denk dat hij ondergedoken is of verhuisd...
Hopelijk gaat het nog goed met hem en is hem niet overkomen. Menselijk blijven. :P |
Citaat:
|
Citaat:
Goed idee! Je hebt een mooie informatieve site over WOII ( alleen is hij wat te politiek getint hier en daar maar kom), ga er dus absoluut meer verder. Hier op het forum vind ik dat je minder thuishoort. Ik snap niet dat iemand die zich zo verdiept in de nabije geschiedenis toch nog zoveel sympathie weet op te brengen voor het communistische gedachtengoed. Dat is eigenlijk onbegrijpelijk... |
Als de bloedhonden van et Vlaams Blok hier een beetje zijn uitgeraasd kom ik nog wel eens kijken. Elk forumonderdeel is hier uitgegroeid tot een Blok-forum. En als je wil weten wat dat is moet je bv de schrijfsels van ancapa maar lezen, dat is zowat het gemiddelde dat je hier leest. Welk zinnig mens gaat daar nog op in? Geen piano in elk geval. Opsluiten en platspuiten, is het enige wat ancapa nog kan redden :P
|
Piano, je bent een slechte verliezer .. :evil:
|
Citaat:
Kort gezegd: mijn interesse voor de communisten is enkel historisch. |
Citaat:
[size=7]LOOSER [/size] [size=6]Opsluiten en platspuiten... is dat de enige manier om een Vlaams Bloksympatisant en kiezers uit de weg te ruimen ? Dat deden ze in Rusland ook met tegenstanders van het communisme ! Gelukkig leven we in België ?! Met vrijemeningsuiting ! 1.000.000 kiezers ? Waar ga je die opsluiten ? De gevangenissen zitten al vol... met ECHTE CRIMINELEN !!!!!!!!!!! [/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zouden de ene verkiezingsoverwinning na de andere binnenhalen. :wink: |
Citaat:
|
Help, Hingis is gestopt met tennissen... ze geeft taallessen Nederlands :roll: :oops:
|
Citaat:
|
Der Mohr hat sein Pflicht getan, der Mohr kan gehen!
Tegen de volgende verkiezingen duikt hij wel terug op om het Vlaams Blok nog wat verder te promoten! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be