![]() |
De 'Vlaamse' partijen aan tafel krijgen de zoveelste vuistslag
Het is zover, de postjes zijn verdeeld. CD&V wou van geen staatssecretarissen weten en zelfs één ministerpost schrappen. Dit is nu eenmaal een besparingsregering weet U wel. Dus, 14 postjes.
De Franstaligen wilden echter 3 staatssecretarissen, dus 15+3= 18 postjes Wat krijgen we? 13 ministers en 6 staatssecretarissen of anders gezegd: 19 postjes. Wééral krijgen de Vlamingen het deksel op de neus... |
Citaat:
Dat bewijst toch hoeveel vlaamse platbroeken ons moeten vertegenwoordigen. Ps: komt er nu 1 duitstalige minister? |
Citaat:
|
'vuistslag'
:lol: |
Citaat:
Alleen al de titels lezen is gezond.:lol::lol: |
De kaakslagen worden stilaan uppercuts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben best wel tevreden met deze regering, er gaan enorm veel mensen bloeden en dat kan alleen maar ervoor zorgen dat dit onland ten onder gaat.
|
13 ministers??? is dit niet een ongeluksgetal??
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik de line-up zie van al de strontzakken die de wil van de kiezer hebben verkracht, word ik niet goed. Reynders, Onkelinx, Vandelanotte, Milquet... WTF da's pure horror.. Alleen een debiele schotelvod met een chronisch gebrek aan zelfrespect zou dit gespuis nog een legislatuur verdragen. |
Citaat:
|
Citaat:
1/ de Walen moeten nauwelijks bijdragen...Waal modaal kreeg trouwens toch bijna niets van de 600 miljard Belgische franken die Vlaanderen jaarlijks stort in de walmende PS put.... 2/ De Vlamingen? komaan hé....dat zijn hoeren die zich graag zonder condoom laten neuken door besmette bavianen en dan komen janken dat "la chasteté" waarlijk in gevaar is.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pracht van een besparingsregering hé, vrind Alexander De Croo. Goe gedaan jong, het goeie voorbeeld stellen door de regering af te slanken :lol:
|
Citaat:
|
Nu weten we dus ook waar de besparingsronde stopt... Waar de Wetstraat begint. De politici in dit land blijven maar potverteren en ONS geld door ramen en deuren naar buiten smijten. Dit is werkelijk de schaamte voorbij...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be