![]() |
Welkom in Walgië!
Ik vond dat ik je deze reactie Van Stefan M. Uit rotselaar in DS niet mocht onthouden:
Citaat:
|
Leuke titel
Een land in decompositie werpt uiteindelijk misschien nog eens een laatste grote staatsman op? |
Citaat:
|
stel ik voor als beste nieuw woord vh jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Walgië, Bert Bibber gelooft er alvast in, hij krijgt een regering van sinterklaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lui die lezersbrieven naar kranten schrijven ("ik ga het hen eens goed zeggen, zie....."), heb ik nooit erg hoog ingeschat, maar dit puberaal opstel uit het Lager Middelbaar, slaat al records.
|
Citaat:
Wel verwonderlijk dat het van jou komt, had meer verwacht dit te lezen van pakweg een vigilante vl, of salvadorii, fonne of onze kleine born2bewild. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Missie Di Rupo geslaagd: Zo lang onderhandelen tot eender welk akkoord met grote opluchting onthaald zal worden.
Weer vier jaar langer Vlaanderen uitknijpen en Vlaams Brabant verfransen. De Vlamingen mogen het dan over vier jaar nog eens over een splitsing van het land hebben. Elio 1 - 0 Bart |
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee en een half jaar. Vergeet niet dat we 540 dagen geworsteld hebben voor we zaten waar we nu zitten. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2,5 dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be