Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Welkom in Walgië! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164291)

Bokkenreyder 5 december 2011 16:59

Welkom in Walgië!

Ik vond dat ik je deze reactie Van Stefan M. Uit rotselaar in DS niet mocht onthouden:
Citaat:

'Het is zover. Wallonië heeft ne coup d'état gepleegd en het laken naar zich toegetrokken (niet het kasteel hé). Voortaan leven we in Walgië (samentrekking van Wallonië-België naar analogie van de Wallo-Brux), koninkrijk der Walgen. Strikjeswalg wint en walgt de komende 4 jaar met de voeten van 'the people formerly knows as vlaming' Je zou van minder gaan w....'
Het vertaalt het gevoelen dat er bij een massa Vlamingen op dit moment leeft! :evil:

eno2 5 december 2011 17:06

Leuke titel

Een land in decompositie werpt uiteindelijk misschien nog eens een laatste grote staatsman op?

Henri1 5 december 2011 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5844762)
Ik vond dat ik je deze reactie Van Stefan M. Uit rotselaar in DS niet mocht onthouden:

Het vertaalt het gevoelen dat er bij een massa Vlamingen op dit moment leeft! :evil:

U toch in ieder geval.

acR0B0T 5 december 2011 18:07

stel ik voor als beste nieuw woord vh jaar

Cynara Cardunculus 5 december 2011 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door acR0B0T (Bericht 5844897)
stel ik voor als beste nieuw woord vh jaar

²

djimi 5 december 2011 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5844772)
...

Een land in decompositie werpt uiteindelijk misschien nog eens een laatste grote staatsman op?

Misschien wel, ja, maar ik ga er alvast niet op rekenen.

Jan Meuleman 5 december 2011 18:50

Walgië, Bert Bibber gelooft er alvast in, hij krijgt een regering van sinterklaas.

De Brabander 5 december 2011 18:52

Citaat:

Hahaha, goede humor. Waar blijven ze het toch halen. :lol:

Albrecht 5 december 2011 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5845039)
Hahaha, goede humor. Waar blijven ze het toch halen. :lol:

It's funny because he's being serious. :-D

Pietje 5 december 2011 19:00

Lui die lezersbrieven naar kranten schrijven ("ik ga het hen eens goed zeggen, zie....."), heb ik nooit erg hoog ingeschat, maar dit puberaal opstel uit het Lager Middelbaar, slaat al records.

peter1962 5 december 2011 19:01

Citaat:

Ik had die reactie ook gelezen daarstraks, en dacht direkt : zou dat iemand van op politics.be zijn ? Of zou een forumlid dit als discussie openen ?

Wel verwonderlijk dat het van jou komt, had meer verwacht dit te lezen van pakweg een vigilante vl, of salvadorii, fonne of onze kleine born2bewild.

Bokkenreyder 5 december 2011 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5845072)
Lui die lezersbrieven naar kranten schrijven ("ik ga het hen eens goed zeggen, zie....."), heb ik nooit erg hoog ingeschat, maar dit puberaal opstel uit het Lager Middelbaar, slaat al records.

:-D Piccolo Piëtro kan er niet mee lachen, de kniesoor!

Bokkenreyder 5 december 2011 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5845079)
Ik had die reactie ook gelezen daarstraks, en dacht direkt : zou dat iemand van op politics.be zijn ? Of zou een forumlid dit als discussie openen ?

Wel verwonderlijk dat het van jou komt, had meer verwacht dit te lezen van pakweg een vigilante vl, of salvadorii, fonne of onze kleine born2bewild.

Tja, Peter, het loopt zo de spuigaten uit dat ik niet aan de verleiding kon weerstaan! :evil:

Mitgard 5 december 2011 19:09

Missie Di Rupo geslaagd: Zo lang onderhandelen tot eender welk akkoord met grote opluchting onthaald zal worden.
Weer vier jaar langer Vlaanderen uitknijpen en Vlaams Brabant verfransen.
De Vlamingen mogen het dan over vier jaar nog eens over een splitsing van het land hebben.

Elio 1 - 0 Bart

Bokkenreyder 5 december 2011 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5845106)
Missie Di Rupo geslaagd: Zo lang onderhandelen tot eender welk akkoord met grote opluchting onthaald zal worden.
Nu vier jaar Vlaanderen uitknijpen en Vlaams Brabant verfransen.
De Vlamingen mogen het dan over vier jaar nog eens over een splitsing van het land hebben.

Elio 1 - 0 Bart

Leve Walgië dus!!! :evil:

peter1962 5 december 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5845106)
Weer vier jaar langer Vlaanderen uitknijpen en Vlaams Brabant verfransen.

Elio 1 - 0 Bart

vier jaar ? :?

Weyland 5 december 2011 19:40

Twee en een half jaar. Vergeet niet dat we 540 dagen geworsteld hebben voor we zaten waar we nu zitten. ;-)

SDG 5 december 2011 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5845207)
Twee en een half jaar.

Of nog korter gezegd, 'tweeënhalf'. ;-)

Weyland 5 december 2011 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5845213)
Of nog korter gezegd, 'tweeënhalf'. ;-)

Inderdaad beter.

Mitgard 5 december 2011 20:08

2,5 dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be