![]() |
Wat bracht de Sint bij jullie ?
Omdat ik geen chocolade lust, voor mij een marsepeine letter D.
![]() |
Zwarte pieten in witte chocolade.
|
Citaat:
|
Marsepein en vooral nougat, ik kan daar niet van afblijven...
|
Weer genen Harley gekregen van die sint...:evil:
En ikke maar een heel jaar braaf zijn... Voor niets dus .. :evil: Sinterklaas kan met z'n zwarte pieten den boom in , xal volgend jaar wel is horen of de feministen niets beters hebben... Sinterkatrijn en haar zwarte trutten delen mss wel Harley's uit ... :-( |
Citaat:
Maar daar was te weinig wild om op te jagen. |
Niks.
Normaal gezien kopen wij altijd lekkere verse speculaas, maar ik ben al een hele dag misselijk en doodop... |
Een pop met vle-echten in d'r haar
een snoezig jurkje kant en klaar 3 kaa-aatsballen in een net een le-ei-etter va-a-an ban-kèèt 3 chocolade sinten, waarvan de witte sint zich ondertussen al in mijn buikje bevindt. |
Een kersverse Regering. ;-)
|
Morgen is pas sinterklaas, op 6 december dus.
Alles wat jullie vandaag kregen komt van de valse sint nèh! Nederlanders doen natuurlijk op 5 december pakjesavond, de terjaaszakken. |
Citaat:
|
Daarjuist een pakje speculaas aan de kassa in de Delhaize. 8O
|
Ik moest op de bus gedwongen naast een van zijn zwarte pieten zitten.
|
Citaat:
En niet overal wordt het Sinterklaasfeest gevierd, in Noord- en Zuid-Holland is Sint Maarten nog steeds populairder dan Sint en Piet. |
Wat bracht de Sint? Heel veel zwarte pieten waar ik weeral een jaar lang moet voor betalen... In afwachting van de volgende lichting
|
Citaat:
Waarop alles uitgerokken is. :-( |
Beste Sinterklaas conference:
http://www.youtube.com/watch?v=IOxFTEwG2B8 of deze wat modernere: http://www.youtube.com/watch?v=1MANC...eature=related |
Citaat:
Maar vertel gerust over uw tekortkomingen |
Citaat:
Ben jij ook een zwarte piet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be