| Pelgrim |
5 december 2011 19:16 |
en dan nu voor echt eh.
Vanaf 1 januari ben ik officieel werkloos en steuntrekkende. Lekker leven op kosten van al de rechts-liberaal azijnpissende brave burgertjes hier. :mrgreen:
Maar ik denk dat ik de bijkomende vrije tijd wel nuttig ga besteden aan een of andere campagne tegen deze regering Di Rupo I die wat mij betreft met alle middelen noodzakelijk omver gegooid mag worden wegens haar fundamenteel antivlaamsnederlands en ondemocratisch karakter. Daarvoor is echter volk nodig, een revolte is pas legitiem als ze door een meerderheid van de bevolking gedragen wordt nietwaar.
Suggesties voor acties, campagne-ideeën, werkmethodes en zo voort mag je hier geven of me via pb opsturen. Ze hoeven niet legaal te zijn, wel gerechtvaardigd, het tegengestelde van deze regering met andere woorden. Zelf het land gedurende een volle stakingsweek compleet platgooien is een denkpiste, als dat nodig is om dit regime te elimineren. Komt niet in aanmerking: allerhande individuele terreuractiviteiten (ik ben op dat vlak een trotskist). Ik wil geen wussy-gezeik van eerder vernoemde rechts-liberaal azijnpissende brave burgertjes die steeds met allerhande excuses afkomt om toch maar niks te doen ("maar dan gaan we failliet boehoehoe"). Ik werk alleen met mensen die een échte oppositiebeweging willen.
Met een vriendelijke groet,
uw kameraad Rode geus,
Pelgrim.
|