![]() |
Di Rupo zou de ideale premier zijn als...
Hij is:
- 2e generatie allochtoon - homo - internationale banden met toppolitici - zeer veel ervaring in de politiek - ... Kan ik enkel voor zijn. Hij zou een internationaal voorbeeld kunnen zijn voor verdraagzaamheid... Maar hij spreekt geen woord nederlands... Zou Obama ooit verkozen zijn geweest mocht hij enkel spaans spreken? Ik dacht het niet... |
Slechte vergelijking, elke Amerikaan kan stemmen op Obama. Niet elke Belg mag stemmen op Di Rupo.
|
Of hij nu homo is of niet doet er nu eens geen ene kloot toe. Dat hij een goed premier zou zijn omwille van sexuele geaardheid is al even dom als het tegendeel ervan.
Zijn goede internationale contacten wil ik ook nog wel eens zien. Van Rompuy is Europees president geworden en Leterme is bij OESO binnengeraakt. Benieuwd of Elio dat ooit eens gaat kunnen evenaren. Hij kan niet eens de leiding van zijn partij overlaten aan iemand anders zonder er voor te zorgen dat hij de touwtjes stevig in handen blijft houden. |
Citaat:
Hij heeft dat niet eens nodig gehad tijdens de onderhandelingen met de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dan ook geen behoefte aan allerlei illusies daaromtrent. |
Citaat:
|
Citaat:
Bart de Wever? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Di Rupo zou de ideale premier zijn als...
... het de bedoeling was de economie kapot te krijgen.... |
Zie ginds komt Di Rupo uit Bergen weer aan,
Hij brengt ons ellende en het land naar de maan, Hoe huppelt zijn kontje, gedekt op en neer, Hoe naait hij zijn vriendjes steeds weer keer op keer, Laurette staat te lachen en roept ons reeds toe, Wie Waal is krijgt dopgeld, de Vlaming steekt toe Oh, lieve Di Rupo, blijf toch van ons lijf, en zoek u toch ook eens een goed lekker wijf ! |
De commentaar van Vanderkelen zo pro Di Rupo in HLN deze morgen doet mij de vraag stellen: Is Elio lid van één of andere loge? Weet dit iemand a.u.b.?
|
Citaat:
|
Citaat:
De geaardheid heeft er niets mee te maken. Heb jij linkjes naar ... of bronnetjes waarin staat dat hij die heeft? Ervaring in de politiek is geen garantie op leiderschap. Nederlands spreken is een noodzaak al premie van België. Obama en Di Rupo, dit zijn twee totaal verschillende zaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be