![]() |
Peiling : Deze regering...
Vul aan, deze regering...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
6+7 : Nouvelle episode dans la tyrannie francochonne
|
Citaat:
|
Ik zou wat afwachten... Kan misschien best meevallen... :-D
|
is de laatste Belgische regering geweest.
|
Ze is te groot (degoutant neem ik liever niet in de mond) en ik hoop dat ze deftig en ongestoord gaat kunnen doen wat ze zegt te zullen doen. Ik zie alleszins meestal de juiste kleuren op de juiste plaatsen zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Wat heeft De Wever te maken met de huidige regeringsvorming? 3. Uw obsessie voor De Wever begint me echt zorgen te baren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...zal zijn termijn uitdoen ondanks de bezwaren van de vlaamsgezinden.
dirupo en de deelnemende partijen hebben veel meer te vrezen van een verder uitdeindende economische crisis dan van de vlaamse beweging. Extra besparingsinspanningen zijn meer dan waarschijnlijk nodig omwille van de te rooskleurig ingeschatte economische groei en de algemene problemen met de euro. Dirupo1 heeft in VL de schijn al tegen nog voor ze beginnen en voordat de burgers de besparings (belastings) inspanningen beginnen te voelen. Je moet geen politicoloog of socioloog zijn om te beseffen dat voor het kiesvee ideologische en politieke argumenten het moeten afleggen wanneer de burger in zijn portefeuille geraakt wordt. Dat gecombineerd met de in vl heersende aversie tov dirupo en tov de algehele politiek zullen leiden tot een ongeziene verkiezingsuitslag... |
Citaat:
mogelijk had ik een V meerderheid verwacht in 2009 maar 2007 had geen enkele hefboom in t Vparlement ... ik denk niet dat ik dat toen gezegd zou hebben ... nu als 2007 de rit had uitgedaan en het einde dicht genoeg bij de gemeenteraadslandslide lag ... zou dat idd ook al nefast kunnen geweest zijn ... |
...rules!
|
Wat een belachelijke enquête. Zo precies opgesteld door een neo feministe die de slogan hanteert " Size DOES matter".
Deze regering gaat de problemen niet aanpakken. Dat komt echter niet omdat ze groot, klein, middelgroot of middelklein is. |
Citaat:
BTW, size does matter ;-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be