![]() |
PD trekt zijn laffe staart in
Philip Dewinter houdt zijn belofte niet:
http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20111206_051 OK, een achterbakse salonnazi kunnen we natuurlijk niet vertrouwen. Maar misschien kan de nieuwe regering wel een deportatie organiseren? Het hoeft niet Namibië te zijn hoor. Siberië mag ook 8-) |
Citaat:
|
Hoezo ,is die boot dan niet meer beschikbaar....
Grappig toch dat het altijd dezelfde hoek is die hier over deporteren begint... Vraag het eens aan elioke of jehanneke... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen zijn vrouw in verwachting was van hun jongste kind hoorde ik Weverke op de radio zeggen "Als BHV niet gesplitst is voor de geboorte van mijn kind stap ik uit de politiek". Ondertussen zal zal die kleine al wel 6 jaar zijn vermoed ik maar den dikzak zit er nog steeds. |
Citaat:
|
Wie ging er ook weer voor den tgv liggen??? Die belofte was er eerst, laat F.W. daar maar eerst op wachten...
|
Oh Beke ging niet in een regering zonder NVA, Crootje ging niet in eens belastingsregering en kijk, ze zitten er wel in...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem dat in ieder geval nooit weten zeggen. Ik heb hem wel horen zeggen tijdens de grote betogin : "ik heb hier aan de hand van mijn vader nog meegelopen in deze betoging en nu loopt mijn zoontje aan mijn hand. Laat ons hopen dat hij niet met zijn zoon hier moet lopen" Maar wat jij beweert, dat heb ik hem nooit horen zeggen. Daarom: bron? |
Citaat:
|
Citaat:
Achterbaks ? U kent zijn standpunten toch ? Achterbaks is dat er geen parlementaire onderzoekscommissie is voor de Dexia affaire. En de houding van de SPA was daar ook achterbaks. |
Citaat:
1) Filip Dewinter, daar verwacht je FDW of FD bij. Goed zijn echte naam is met een P, waar die zie je niet staan in het straatbeeld 2) leeft die nog? |
Wat heeft DIT met regeringsvorming en verkiezingen 2010 te maken? :evil:
|
Citaat:
Wat moet er nu verder met dit draadje gebeuren? |
Weer een vlaams masker dat afvalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die ging zich voor de TGV werpen mocht die er komen. Of op Leterme ? Die ging een regering met Vlaamse minderheid bestrijden te land, ter zee en in de lucht, van de Panne tot Opgrimbie... Of is uw verontwaardiging selectief, zeer selectief ? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be