![]() |
We mogen het niet weten!
Eric Donckier analyseert weer haarscherp!
Citaat:
|
Eric wie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U niet dat is een feit...
|
Citaat:
|
Wie die Eric ook mag zijn, de cafépraat die hij verkondigt maakt weinig indruk op mij. Het zegt ook veel over Bokkenreyder dat hij cafépraat een "haarscherpe analyse" noemt :lol:
|
die regering staat op barsten zodra ze aan haar werk begint.
vol wantrouwen onderling en vol angst naar hun kiezers, vooral de Vlaamse partijen, toe. |
Eric Donckier, een journalist op zijn retour.
Schrijfstijl die veel te licht weegt en analyses die geen steek houden. Blijkbaar is Eric aan het hengelen naar een politiek postje. Het zou mij niet verbazen mocht Eric in de tijd die komt, een overstap maken naar zijn ideologische broeders van het N-vA. Met Siegfried komt hij daar een oude bekende tegen, n'est-ce-pas? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hij dus niet voor de morgen werkt. Dan moet het riool journalistiek zijn of minstens cafe praat. u lacht nogal makkelijk met uw eigen onozelheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is mijn gedacht. Dit is geen objectieve journalistiek maar vlaamsnationale partijpropaganda. Als hij zo doorgaat zullen ze hem ontslaan, en dat is volgens mij de bedoeling, want eric is gewoon aan het hengelen naar een plaatsje op de n-va lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be