![]() |
Wat is er vreemd aan Barak Obama
Barak Obama is ongelooflijk charismatisch en heeft de capaciteit om kiezers van beide kanten te verleiden. Dat kan slechts een ding betekenen, hij is de nieuwe Anti Christ, althans dat is de mening van veel Christenen.
Barack Obama, de zoon van een Keniaanse vader en een witte moeder die uit Kansas komt, geboren in Hawaï, was een tot nu toe onbekende staatssenator van Illinois. Barak betekent in het Hebreeuws: Licht. En de definitie van Lucifer drager van het licht. Is dit toeval? Lucas:10:18 Vanuit het niets staat hij op een goede plaatst om de nieuwe president van Amerika te worden. Voor die tijd had nog niemand van hem gehoord. Wat ook vreemd is dat de meeste mensen bij het zien van zijn foto geen goed gevoel hebben, hij straalt iets uit dat angstig is. 100.000 webpagina's gaan over het feit dat Obama de nieuwe anti christ is. Als u via Yahoo een onderzoek instelt naar de nieuwe anti christ zult u uitkomen bij Obama. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is niet eens een Amerikaan en mag dusdanig niet in het witte huis zitten.
|
Citaat:
Pech, want hij zit er toch en hij zal er blijven zitten op zijn minst tot januari 2013. En nu jij weer. |
Onze ongebreidelde ziekelijke aandacht voor hem of zijn ambt - of toch door sommigen - ?!
|
Citaat:
yeah right Zijn persoon en zijn succes is juist enkel in Amerika mogelijk... |
Citaat:
Zijne papa was een keniaanse moslim (komt uit een familie van slavenvangers) en "Barack" is de naam van het mythische paard van Mohammed waarmee gedurende een bepaalde nacht een bezoek ging brengen aan "de verste moskee". Niet die van Jeruzalem (al aqsa = verste) want die was toen nog niet gebouwd, maar dat vergeten ze graag. Enfin, Barack is gewoon de naam van een mythisch dier met vrouwenhoofd en vleugels . http://www.americanthinker.com/2008/...d_slavery.html De racistische nazaten van vroegere slaven die meenden op een zwarte te moeten stemmen omdat hij een zwarte huidskleur heeft, hebben dus gestemd voor een nazaat van degenen die hun voorvaderen heeft gevangen. Qua duidelijke aanwijzing waar racisme toe leidt, kan dit tellen. |
Dat er iets behoorlijk mis is met Obama werd ik tijdens mijn afwezigheid gewaar toen ik van een van mijn contacten een resume kreeg wie er achter deze Kikuyu staat. Ik zal later een opsomminhg maken van de namen.
Vrijwel uitsluitend Joods namen. Vreemd toch, niet? |
Barak is trouwens ook nederlands voor iets dat als een tijdelijk onderkomen dient. Als satan bezit heeft genomen van een lichaam zou dat ook maar een tijdelijk onderkomen, een barak zijn! Obama ligt iets moeilijker, maar mits er serieus gezopen wordt kunnen we aannemen dat hier eigenlijk "Hosanna" bedoeld wordt, wat dus zou neerkomen op de aanbidding van het tijdelijke onderkomen van Satan op aarde.
Nu ga ik dit op 150 forums posten en naar google verwijzen om te bewijzen dat het waar is. |
En wat met Jozef Kabila? Niemand kende hem, maar "Jozef" betekent: God vermeerdert ... Kabila's macht op aarde!
Het zal niet te lang duren eer die Kongolezen het hier voor 't zeggen hebben! De eerste tekenen in Elsene worden straal genegeerd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be