![]() |
Limburg buitenspel.
19 excellenties. 10 provincies. Geen enkele Limburger.
Daar komen vodden van. De partij Sterk ! legt reeds het ijzer in het vuur om de aloude regio Limburg (N+Z) onafhankelijk te maken van Nederland en Vlaanderen. En ik kan ze geen ongelijk geven. |
en hoeveel stemmen gaat die partij halen?
mss evenveel als de BUB. |
Citaat:
Nu let wel, echte Vlamingen zijn wij Limburgers niet. We zijn op de eerste plaats Limburgers. De Oost- en vooral de West-Vlamingen zijn blijkbaar Vlamingen. En dat is ook zo. Mij niet gelaten. |
Het is maar de vraag in hoeverre het tot eer strekt om deel uit te maken van deze regering.
Maar los daarvan: ja, niet bepaald een fraai voorbeeld van evenredige vertegenwoordiging. En zoals iedereen weet hebben ministers de neiging om de belangen van hun eigen provincie te verdedigen, dus dat ziet er niet te best uit voor Limburg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is uiteraard wel wrevel over het feit dat Limburg miskend is. Ter vergelijking : WestVlamingen 4 : Q, Vandelanotte, Crombez, Bogaert. En dat na nachten rekenwerk ! |
Citaat:
|
Citaat:
En én: http://www.youtube.com/watch?v=0Cw5g...eature=related |
Citaat:
Bedank daarvoor maar die grote staatsmannen die u enkele dagen geleden nog zo in de lucht hebt geprezen.... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=cDu-opYVIzI |
Citaat:
De onderhandelingen vind ik prima geslaagd. Maar geen enkele Limburger in de regering...dat is andere koek. Natuurlijk kunt u alweer geen onderscheid maken tussen die twee dingen. Het weze u echter vergeven. |
Lol, wat maakt dat nu in godsnaam uit? Deze keer geen limburgers en volgende keer mss geen west-vlamingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn wel heel aangename en vriendelijke mensen.. :thumbsup: ... maar harde werkers?!? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een regelrechte schande. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be