![]() |
De regering van Elio Di Rupo is een Europese onderaannemer
Wat sommigen hier al een jaar geleden schreven (waaronder Pelgrim en ikzelf), durft nu ook Van Cauwelaert te schrijven in Knack:
De regering van Elio Di Rupo is een Europese onderaannemer Citaat: Citaat:
En voor de kritikasters onder u: de naam van de "premier" doet er heus niet toe. |
31 keer bekeken en niet één reactie. Wat scheelt er? Is het weer te moeilijk voor de gebruikelijke toogpraat? 8-)
|
Meh
|
Met Bart De Wever zou het net hetzelfde geweest zijn, alleen komt die er al langer eerlijk voor uit.
|
Citaat:
Alleen verbaast me de oorverdovende stilte van de Vlaams-nationalisten op dit forum. Aanvaarden zij dan zomaar wat daar gebeurt? Of beter, gebeurd is. Alé, het verbaast me niet, eigenlijk. Sommige dingen hoor veel flaminganten gewoon niet graag. Willen ze niet geweten hebben. Als ze maar kunnen geloven in het "einde van België" en de "nakende Vlaamse republiek". njem :| |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag blijft wat de Vlaams-nationalisten hiervan vinden en wat ze daarop te zeggen hebben. Niks blijkbaar. |
wat wil je dat er gezegd wordt....
|
Citaat:
Je verhaal doet me denken aan de muis en de olifant die over een stofferige weg wandelen in een zengende zomerhitte; de muis kijkt om en zegt tegen de olifant "ja zeg, wij maken nogal een stofwolk hé " ... Verder: wat wil jij nu eigenlijk zeggen: dat we het spijtig moeten vinden dat wij geen mondiale grootmacht zijn (zo'n beetje het gedacht van de Nederlanders die heel de wereld bekritiseren ..?), of dat we in onze straat en in ons dorp kunnen wonen, werken en leven, maar tegelijk geld als betaalmiddel weigeren ? |
Citaat:
Citaat:
Schoofzak, ben jij dan vooral voorstander van een Vlaamse provincie in de EU? De ene voogdij inruilen voor de andere. Alé dan. Kan je ook eens aangeven waar precies "de zever" zit? Ik begrijp uit jullie reacties dat jullie dus zeker niet streven naar een soevereine Vlaamse staat. |
Citaat:
Eerst Belgie kapot, dan Europa aanpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ofdat een Vlaamse staat wel of niet in Europa blijft is de keuze van de Vlaming. En als de Vlaming - in een Vlaamse staat, beslist van in Europa te blijven, dan mag je daar je hoofd naast leggen. |
Citaat:
Daarover gaat het. Het enige wat ik zie gebeuren op dit moment, is dat Vlaanderen klaargestoomd wordt om hoogstens een provincie te worden. Als de wens is van de Vlamingen en van partijen zoals N-VA, dat ze het met zoveel woorden zeggen en schrijven in hun programma's en gazetten en pamfletten enzovoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins, het is zo, in de EU als Belgie of als Vlaanderen maakt weinig uit. daarom zeg ik, eerst Belgie kapot, dan beslissen - als Vlamingen, of we erin blijven ja of nee. |
Citaat:
maar de klim naar de top treft geen blaam. Het zit er zelfs bijna op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be