![]() |
intervieuw BDW en JVDL op radio1
het artikel in de standaard : http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20111207_017
het intervieuw op radio1 : http://internetradio.vrt.be/radiospe...lanotte-071211 Twee politieke klassebakken. Ik vind het knap dat die elkaar respecteren. Dat de clash van de politieke opinies niet hoeft te betekenen dat het menselijk respect ontbreekt. |
Uit zo'n openhartige gesprekken blijkt ook dat sommige politieke waarheden wel degelijk leugens zijn.
Ik denk aan de mening van Vande Lanotte dat het Weverke wel degelijk streefde naar een oplossing ... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een beetje zoals de winnaar van de wereldcup voetbal die komt zeggen dat die andere ploeg wel degelijk beter speelde maar dat de scheidsrechter omgekocht was, maar niet erg, ze blijven toch kampioenen he. Hoe sportief is dat ? |
Citaat:
|
Ik snap nog niets niet waarom ze zo'n totaal onbekwaamd iemand als Gennez partijvoorzitster maakte. Als je haar op tv hoort kakelen dan merk je algauw dat ze nooit iets zinnigs heeft te vertellen en dat ze zich zelfs meerdere keren tegenspreekt..
|
Citaat:
|
Facit van dit gesprek was duidelijk :
misschien wilde Di Rupo wilde een akkoord met de N-VA, maar de PS-cenakels wilde het niet ! In samenspraak met de koning heeft men De Wever tegen de muur laten lopen. Dus : De Wever is zelf niet aan de zijlijn gaan staan zoals hier zo dikwijls wordt beweerd, maar werd planmatig en doelbewust opzij gezet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zeggen enkel dat ondanks de verschillende opvatting van politiek wel kunnen samenwerken. Dat is alles. Hierdoor toont VDL idd aan welke vuile politiek sommigen hebben gespeeld, en nog spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk, misschien, maar eigenlijk vooral schaamteloos, zou ik denken. |
Citaat:
Maar let op voor de intox. Misschien is dat net de bedoeling van VDL, om BDW laten door te gaan voor een brave naieve loebas. |
Citaat:
En hij deed dit op een ogenblik dat hij al zijn eed had afgelegd; dus een niet zo neutrale uitspraak als kandidaat premier voor alle B. We zouden best een lijstje aanleggen met Di Rupo's communautaire flaters waarmee hij zich verraadt. Overigens vind ik het feit op zich dat politieke partijen een andere partij er af rijden, niet zo schokkend. Vuile politiek bestaat niet; politiek op zich is al zo vuil, dat er geen vuil adjectief meer bij kan ... Alleen moet je een beetje weten wanneer je moet zwijgen .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be