![]() |
Vrouw
In de grond is elke vrouw onderdanig, zwijgzaam en trouw.
Kniel nooit voor een vrouw, tenzij ze reeds ligt. Loop nooit een tram of een vrouw achterna: over vijf minuten komt er een andere Mijn vrouw is als geld. Soms zou ik ze door deuren en vensters kunnen gooien Natuurlijk is de vrouw niet inferieur. Het is de man die superieur is Als de vrouwen echt goed waren zou God er een hebben Voor iedere man is er een gepaste vrouw. Tot het moment dat zijn vrouw er achter komt. En van de grootste vergissingen die men kan doen: zijn vrouw onderbreken als zij volop aan het zwijgen is. Wie neen zegt tegen een vrouw, heeft de vraag niet goed begrepen |
:cheer: vrouwen :cheer:
:cheer: Suqar :cheer: |
I should've known it wasn't going to work out between my ex-wife and me. After all, I'm a Libra and she's a bitch.
|
I saw a woman wearing a sweat shirt with "Guess" on it...so I said "Implants?"
|
Citaat:
|
Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are sexy.
|
Wat is het verschil tussen een goede en een slechte vrouw? Een slechte vrouw spartelt tegen en een goede vrouw slikt.
|
Citaat:
Net zoals mannen, nogmaals. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Al nen halve draad en nog geen vrouw die komt reclameren? amai... :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle vrouwen zijn hoeren.
Het zit in hun natuur. (:cheer: anonimiteit op het internet :cheer:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze verbloemen dat met het woord romantiek. |
I saw six men kicking and punching the mother-in-law. My neighbour said 'Are you going to help?' I said 'No, six should be enough.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be