![]() |
Elioken is machtsgeil!
http://www.standaard.be/artikel/deta...11207_00095815
Hij wil absoluut burgemeester van Bergen blijven EN ook nog opkomen met de volgende regionale verkiezingen! Bart kan dus gerust burgemeester van Antwerpen worden en het ambt van minister-president van Vlaanderen ambiëren!! :evil: |
Citaat:
Moeilijke keuze. Ik wil hem als minister-president zien, maar ik begrijp zijn affectie voor 't stad... :| |
Citaat:
|
Ik denk dat er nog andere ministers/staatssecretarissen zijn die titelvoerend burgemeester blijven.
|
Citaat:
|
Pff, er is zelfs een N-VA minister die voor 2 dagen ontslag nam uit de Vlaamse regering om de de eed te kunnen afleggen als federaal volksvertegenwoordiger. Maar daar horen we Bokkenreyderken niet over. Bokkenreyderken heeft immers last van selectieve verontwaardiging.
|
Citaat:
Slotsom: rien ne va changer. |
Citaat:
|
welke Franstalige is niet zot op cumuls?
hun Vlaamse vazallen zijn alvast niet beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat men een wet uitvaardigt die dergelijke dingen verbiedt. Ontslag, was dat werkelijk een ontslag voor 1 dag? Zou hij dan ook een ontslagvergoeding getrokken hebben? Daar hebben we niets over gehoord, alhoewel het reglementair waarschijnlijk had gekund. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tis erg, maar niet erger dan de kern van de zaak, namelijk dat het mogelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over selectiviteit gesproken! Maar als jullie het graag hebben wil ik grif toegeven dat ik geen voorstander ben van zulke praktijken. Die mogen van mij perfect bij wet verboden worden, maar dan voor iedereen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be