Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Elioken is machtsgeil! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164408)

Bokkenreyder 7 december 2011 15:19

Elioken is machtsgeil!

http://www.standaard.be/artikel/deta...11207_00095815

Hij wil absoluut burgemeester van Bergen blijven EN ook nog opkomen met de volgende regionale verkiezingen!
Bart kan dus gerust burgemeester van Antwerpen worden en het ambt van minister-president van Vlaanderen ambiëren!! :evil:

Steben 7 december 2011 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5849403)

Hij wil absoluut burgemeester van Bergen blijven EN ook nog opkomen met de volgende regionale verkiezingen!
Bart kan dus gerust burgemeester van Antwerpen worden en het ambt vanminister-president van Vlaanderen ambiëren!! :evil:

Neen, Elio heeft geen Vlaams kiesvee, Bart wel.

Moeilijke keuze. Ik wil hem als minister-president zien, maar ik begrijp zijn affectie voor 't stad... :|

Amon_Re 7 december 2011 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5849403)

Bart kan dus gerust burgemeester van Antwerpen worden en het ambt vanminister-president van Vlaanderen ambiëren!! :evil:

Cumulleke Cumulleke Wa zeide gij na?

ViveLaBelgique 7 december 2011 15:36

Ik denk dat er nog andere ministers/staatssecretarissen zijn die titelvoerend burgemeester blijven.

Amon_Re 7 december 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5849442)
Ik denk dat er nog andere ministers/staatssecretarissen zijn die titelvoerend burgemeester blijven.

En dat zou verboden moeten zijn. Elke vorm van cumul in de politiek moet weg

drosophila 7 december 2011 15:41

Pff, er is zelfs een N-VA minister die voor 2 dagen ontslag nam uit de Vlaamse regering om de de eed te kunnen afleggen als federaal volksvertegenwoordiger. Maar daar horen we Bokkenreyderken niet over. Bokkenreyderken heeft immers last van selectieve verontwaardiging.

backfire 7 december 2011 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5849459)
Pff, er is zelfs een N-VA minister die voor 2 dagen ontslag nam uit de Vlaamse regering om de de eed te kunnen afleggen als federaal volksvertegenwoordiger. Maar daar horen we Bokkenreyderken niet over. Bokkenreyderken heeft immers last van selectieve verontwaardiging.

Da's juist, dat was een schaamtelijke vertoning. De verontwaardiging mag dus niet selectief zijn.

Slotsom: rien ne va changer.

Bokkenreyder 7 december 2011 15:57

Citaat:

Ik heb het over de actualiteit! Jij zevert over het verleden!En ik hoor of zie jou DIT niet afkeuren! wie is dan hypocriet? :evil:

Shadowke 7 december 2011 15:58

welke Franstalige is niet zot op cumuls?
hun Vlaamse vazallen zijn alvast niet beter.

drosophila 7 december 2011 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5849505)
Ik heb het over de actualiteit! Jij zevert over het verleden!

Als je lang genoeg wacht dan is de actualiteit verleden. Zo lost uw probleem helemaal vanzelf op, Bokkenreyderken! Een gouden tip van tante Dros!

Bokkenreyder 7 december 2011 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5849513)
Als je lang genoeg wacht dan is de actualiteit verleden. Zo lost uw probleem helemaal vanzelf op, Bokkenreyderken! Een gouden tip van tante Dros!

*KNIP*

Freddie 7 december 2011 16:04

Citaat:

Inderdaad, maar hij speelde het spel waarvan het reglement dit toeliet.
Dat men een wet uitvaardigt die dergelijke dingen verbiedt.

Ontslag, was dat werkelijk een ontslag voor 1 dag? Zou hij dan ook een ontslagvergoeding getrokken hebben? Daar hebben we niets over gehoord, alhoewel het reglementair waarschijnlijk had gekund.

Tommm 7 december 2011 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 5849531)

Ontslag, was dat werkelijk een ontslag voor 1 dag? Zou hij dan ook een ontslagvergoeding getrokken hebben? Daar hebben we niets over gehoord, alhoewel het reglementair waarschijnlijk had gekund.

Misschien toch een tikkeltje minder integer dan jullie denken die NVA?

drosophila 7 december 2011 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 5849531)

Inderdaad.

Citaat:

D�*t zou straf zijn. Ik weet het niet.

Steben 7 december 2011 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5849553)

Ging puur over stemmen trekken. pfff I don't care. Liever op het systeem/bal spelen. Elke speler zit in hetzelfde zieke bed.
Tis erg, maar niet erger dan de kern van de zaak, namelijk dat het mogelijk is.

Bokkenreyder 7 december 2011 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5849553)

Tja, we hebben zelfs een koning gehad die een dag in de 'onmogelijkheid' was om te regeren en die ze daarom maar eventjes ontslagen en de volgende dag - na een wonder waarschijnlijk - terug 'geestesgezond ' gevonden hebben! Zou hij daarvan de bijnaam BO de heilige gekregen hebben? ;evil:

drosophila 7 december 2011 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5849563)
Tja, we hebben zelfs een koning gehad die een dag in de 'onmogelijkheid' was om te regeren en die ze daarom maar eventjes ontslagen en de volgende dag - na een wonder waarschijnlijk - terug 'geestesgezond ' gevonden hebben! Zou hij daarvan de bijnaam BO de heilige gekregen hebben? ;evil:

Dat is nog veel méér 'verleden'!! Wat nu, Bokkenreyderken? Ga je nu jezelf afzeiken?

stuyckp 7 december 2011 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5849555)
Inderdaad.

D�*t zou straf zijn. Ik weet het niet.

U weet toch dat dit gangbare praktijken zijn die door andere partijen ook gedaan zijn.
Over selectiviteit gesproken!
Maar als jullie het graag hebben wil ik grif toegeven dat ik geen voorstander ben van zulke praktijken. Die mogen van mij perfect bij wet verboden worden, maar dan voor iedereen natuurlijk.

Bokkenreyder 7 december 2011 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5849571)
Dat is nog veel méér 'verleden'!! Wat nu, Bokkenreyderken? Ga je nu jezelf afzeiken?

Ik hoor je nu niet z**ken, Drosken!:evil:

drosophila 7 december 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5849579)
U weet toch dat dit gangbare praktijken zijn die door andere partijen ook gedaan zijn.

8O Duh! Daarom haalde ik het ook aan als tegenvoorbeeld! Precies om de selectieve verontwaardiging van Bokkenreyderken te illustreren. Had u dat echt niet door?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be