![]() |
Stomme Linda Dewin begon al Di Rupo in het Frans vragen te stellen
Meneer (ge weet wel, die man die sommige premier noemen, maar die geen Vlaamse meerderheid achter zich heeft) Di Rupo kwam net buiten uit de Kamer na zijn regeerverklaring afgelezen te hebben,
of Dewin stelde hem een vraag, waarvan zij het sleutelwoord (dromen rêver) in het Frans vertaalde, om hem zeker niet in zijn hemd te zetten. Tsja, in zo'n rechtstreekse uitzending laat ge soms het achterste van uw tong zien, zonder dat ge dat beseft en zonder dat ge dat zelf wilt. Tot zover onze staatsomroep, de Brt. |
Citaat:
kijk liever DVD. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, als je Pètrick Pètrick ze hebben verloren gilt, terwijl het VB meer scoorde dan voordien, dan ga je rooie rupo ook wel en français interviewen natuurlijk.
Broek af zal niet veel helpen in dat geval. |
Citaat:
|
How how, niet te ver gaan jongens.
De man spreekt nu eenmaal gebrekkig Nederlands. Laat onze premier dus maar Frans spreken. op tv. voor de vlaamse kijkers Komt goed :twisted: |
Een premier die nog niet eens fatsoenlijk nederlands spreekt is mijne premier niet, dus Di Corrupto zal NOOIT mijne premier worden. En zijn (kut) regering ook niet.
|
Het pikt duidelijk.
|
Citaat:
spreekt het nederlands dan versta ik het niet spreekt het frans, dan zap ik weg. simple comme bonjour. |
Citaat:
|
Citaat:
Miss uit protest tegen Di Rupo is miss in het Nederlandstalige landsdeel alle Belzieke tricolors te verwijderen. Enkel de vlaamse leeuw uithangen. |
Citaat:
Citaat:
Maar me dunk dat die jonge mensen beter af zijn met Engels. |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar hebben de liberalen hier een bedoeling mee. |
Citaat:
|
Tis misschien achter de schermen dat het echter een PS voorstel is dan VLD voorstel voor een verdere verfransing van heel Belgie
|
Citaat:
Maar feit is, als hun kinderen een vreemde taal moeten leren, dat de ouders beslissen welke taal dat moet zijn en dus kan het nooit een verplichting zijn opgelegd door een Belgicistische partij. |
Citaat:
|
Ojee wat een drama. Gaan jullie op DIE manier 50% van de bevolking proberen te overtuigen :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be