![]() |
Onze nieuwe premier
Zie ginds komt Di Rupo uit Bergen weer aan
hij brengt ons ellende en het land naar de maan hoe huppelt zijn kontje gedekt op en neer hoe naaien zijn vriendjes hem weer keer op keer Laurette staat te lachen en roept ons steeds toe wie waal is krijgt dopgeld, de vlaming steekt toe Oh lieve Di Rupo blijf toch van ons lijf en zoek toch ook eens een goed lekker wijf 8-) |
Begon al goed vandaag op het VRT journaal.
Liegen dat hij zwart ziet. N-VA heeft de kans gehad en laten liggen. In alle mogelijke bochten heeft hij zich gewrongen om niet met de N-VA in zee te moeten gaan. |
|
K&k.
|
Citaat:
Wim De Vilder had er duidelijk moeite mee. |
Citaat:
Een confederatie bedoelt u, daar moet Belgie niet voor kapot. Zelfs de solidariteit tussen noord en zuid ging niet van de een op de andere dag ophouden. |
Citaat:
|
1/3 werken en 2/3 pensioen dat kan niet. Worden ze in Wallonië 120 jaar?
|
Citaat:
U wilt niet horen of wat ? |
Citaat:
|
|
Ik ben eens gaan lezen wat de NVA zou doen om de pensioenen betaalbaar te houden/maken. Schitterend idee hebben die mannen. Ik citeer:
Citaat:
Het ei van Columbus. Hoera subsidie om te neuken. Een mens zou er nog over denken om volgende keer ook NVA te stemmen. ;-) bron: http://www.n-va.be/files/default/gen...20pensioen.pdf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die sluiten dan onderling een vrijblijvend contract af. |
Citaat:
Maar ik vraag me af of ooit wel iemand dat partijprogramma leest. Ik vraag me af hoeveel zij het kindergeld gaan moeten verhogen alvorens Vlaamse ouders effectief meer kindjes gaan kweken. Of zou het de bedoeling zijn buitenlanders te lokken met hoog kindergeld? Leg het mij eens uit. Wat is hun concreet voorstel om het doel van die stevige piramide met brede basis te bereiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vraag me af welk het voorstel van de NVA is. Algemeen leuteren zoals zij doen daar ben ik niks mee. Wat zijn hun voorstellen? Het is gemakkelijk kritiek te spuien op onze nieuwe regering. Maar dat ze dan eens een concreet voorstellen doen hoe ze dat zouden willen aanpakken. |
Citaat:
Volgende keer beter. Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be