Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Wat zijn ze weer lief en vriendelijk ??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164448)

elsina 7 december 2011 20:08

Wat zijn ze weer lief en vriendelijk ???

Als je al dacht dat het in Belgie erg gesteld is met het betuttelen van vreemdelingen, kan het nog een stuk erger. In Engeland bijvoorbeeld

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ims-zijn.dhtml
Citaat:

Drie moslimvrouwen die een voorbijgangster in het centrum van de Engelse stad Leicester brutaal aanvielen en op het hoofd trapten, moeten niet naar de cel. Hoewel op dit soort misdrijven een celstraf tot vijf jaar staat, gaf de rechter het drietal voorwaardelijke straffen. Hij had oren naar het argument van de verdediging dat de Somalische moslimvrouwen stomdronken waren omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken en de misdaden enkel pleegden in een stomdronken bui. De drie vrouwen schreeuwden tijdens de schoppartij "Dood de blanke hoer!", maar een veroordeling voor racisme liepen ze evenmin op. De beelden van de laffe aanval (zie video onder dit artikel) spreken nochtans boekdelen. Het 22-jarige slachtoffer werd bont en blauw geslagen en getrapt en is nog altijd in behandeling. Dat meldt de Daily Mail.
De bende bestond uit vier moslimvrouwen: drie zussen en hun nicht, allevier twintigers. Toen Rhea Page (22) samen met haar vriend stond te wachten op een taxi in het centrum van Leicester vielen de vier moslimvrouwen haar plots blind aan. Ze riepen "Dood de blanke hoer!", deelden enkele rake klappen uit, trokken haar haren uit en bleven maar trappen op de vrouw die al roerloos op de grond was ineengestuikt. Rhea's vriend vocht terug en verkocht de moslimvrouwen ook enkele stevige trappen, maar de vrouwen wisten van geen ophouden.

Koran
Vreemd genoeg ging de rechter niet in op de aanklacht voor racisme, maar had hij wel oren naar het argument dat de stomdronken vrouwen zo van leer trokken omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken. De Koran verbiedt inderdaad het drinken van alcohol, enkel voor medische doeleinden is het toegelaten. Blijkbaar lapten deze vrouwen dat verbod aan hun laars. De rechter vond er verzachtende omstandigheden in en veroordeelde de vrouwen enkel tot voorwaardelijke straffen.

Belachelijk
"Dit is een weerzinwekkende uitspraak", sakkert Rhea Page, die haar job als sociaal werkster voor autisten moest opgeven na de aanval. Ze hield immers een trauma over aan de aanval en leed onder zware stress. "Die bende zou meteen moeten opgesloten worden en nu krijgen ze eigenlijk helemaal geen straf. Het was zonneklaar dat het om een racistische aanval ging. En dan dat belachelijke argument dat ze niet gewend zijn om te drinken. Als ze niet mochten drinken van hun godsdienst, waarom trokken ze dan naar café's op dat moment van de avond. Zelfs toen de politie al was aangekomen en ze allemaal waren weggevlucht, kwam er nog eentje terug om me een laatste trap op het hoofd te geven. Schandalig!"

Paniekaanvallen
Rhea Page is nog altijd in behandeling bij een psychiater en heeft last van paniekaanvallen en traumatische flashbacks. "Ze bleven maar trappen en roepen dat ik een blanke hoer was die ze moesten doden. Toen ik me omdraaide, greep een van hen me bij mijn haren en smeet me op de grond. Om beurten trapten ze op mijn hoofd. Ik dacht echt dat ze zouden vermoorden." (kh)
bron hln

Elbow 7 december 2011 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 5850025)
Als je al dacht dat het in Belgie erg gesteld is met het betuttelen van vreemdelingen, kan het nog een stuk erger. In Engeland bijvoorbeeld

bron hln

Dronken of nuchter, racisme is hen met de islamles ingelepeld. Van jongesaf aan leren ze zichzelf als ubermenschen (de gelovigen) op te stellen tegenover het Westers kaffervolk (de ongelovigen).

Europa is zichzelf kapot aan het maken door die kankergodsdienst en haar gestoorde volgelingen binnen te laten. Voor de UK is het al om zeep.

Eigenzinnig 7 december 2011 21:43

Waar is dat filmpje van die 'racistische'metrodame nu..?

Die hebben ze wel gearrresteerd voor 'verbaal' racisme...

Engeland staat al veel verder met haar dhimmiestatus...zo mogen alle staatsbeambten en ordehandhavers hun geloofskledij vrijelijk dragen in de uitoefening van hun ambt..er is zelfs een vraag geweest naar kogelvrije tulbanden..

Zapatista 7 december 2011 22:06

Ik vraag me af wie het debielst is, die moslima's of die rechter.

elsina 7 december 2011 22:13

Bewijzen waren er genoeg

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...Leicester.html

Elio di Supo 7 december 2011 23:38

Onrechtstreeks aanvaard die rechter hun religie als excuus voor geweld. Ze mogen niet drinken van hun religie ----> ze doen het toch en zijn het niet gewoon ----> een begrijpelijke daad van agressie want zeer stomdronken.

In dit geval waren ze beter af met de Sharia. Dan kregen die agressieve, racistische vrouwmensen tenminste een passende straf. Niet voor hun racistische daad maar voor hun dronkenschap.

smiley 8 december 2011 00:06

Citaat:

bron hln

Moslimas die tegen een ongehoofddoekte vrouw "dood de blanke hoer" roepen. Daar verschiet ik echt niet van.
Dan mag ze nog van geluk spreken dat het geen moslimmannen zijn geweest. Moslims in naam die zulk een misdaden verafschuwen zouden beter hun ogen open trekken in plaats van zichzelf wijs te maken dat dit niet de islam is of niks met de islam te maken heeft. Als ze het niet willen geloven zal ik wat brontekstjes posten ze hoeven het maar te vragen. En de uitspraak van die 'progressieve' rechter verbaast me ook niks.

http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

manta 8 december 2011 01:16

Hopelijk komt die vrouw er nog bovenop, ze is nog steeds in behandeling maar de daders lopen vrolijk rond (zoals meestal).
Proficiat aan degenen die gelijk randdebielen blijven ijveren voor een multiculturele maatschappij, wat u in op de beelden ziet en het bijbehorende vonnis is jullie werk. Blijf maar geloven dat we er beter van worden, laat de deuren maar open... Idiote gekken:?

Elio di Supo 8 december 2011 02:49

Ik vraag mij af of ze hier een soort precedent hebben gecreeerd. Alle zatte moslima's mogen 1 keertje zich eens goed laten gaan tegen een willekeurig autochtoon slachtoffer. Ze kunnen dan verwijzen naar dit vonnis en zeggen dat ze ook niet zo goed tegen alkool kunnen.

Zapatista 8 december 2011 03:01

Uiteindelijk mogen we al lang blij zijn dat die vriend niet levenslang krijgt.

Elio di Supo 8 december 2011 04:00

Misschien nog een geluk voor hem dat hij niet echt heeft doorgemept toen hij 1 van die zatte trienen een dreun in haar smoelwerk verkocht.

EDIT: van enig berouw is er blijkbaar ook al geen sprake.

After the sentencing, Ambaro Maxamed wrote on her Twitter account: ‘Happy happy happy!’, ‘I’m so going out’, and ‘Today has been such a great day’.

Bron

andev 8 december 2011 04:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5850591)
Uiteindelijk mogen we al lang blij zijn dat die vriend niet levenslang krijgt.

En nu nog wachten op de "reacties" van de multiculkliek alhier die het liever heeft over het geleuter dat al dan niet in hun koran staat...
Best mogelijk dat ze zich niet laten horen of zien en weer eens doen of ze van niets weten. Of afkomen met een zoveelste herhaling van de strapatsen van enkele autochtonen zoals Dutroux, een wilde schutter ergens enz
En vooral: je gaat ze toch niet allemaal over dezelfde kam scheren zeker!

Elio di Supo 8 december 2011 04:12

Het slachtoffer is intussen wel haar job kwijt. Een klein offer voor het experimentje met alcohol dat deze anders vrome moslima's eens wilden uitproberen.

artisjok 8 december 2011 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5850608)
Het slachtoffer is intussen wel haar job kwijt. Een klein offer voor het experimentje met alcohol dat deze anders vrome moslima's eens wilden uitproberen.

Zijn dit wel echte moslims, aangezien ze dronken waren?
Dit lijkt me eerder een voorbeeld van wat alcohol met een mens kan doen.

Carnivore 8 december 2011 09:58

Citaat:

bron hln

http://nos.nl/op3/artikel/320044-rac...sop3+(NOS+op+3)

Wat een tegenstelling. In hetzelfde land dan nog!

Het zal je maar overkomen, op een dag zit je in de metro of tram, kijkt om je heen en kan je niet meer inhouden en je spuugt het er uit, dat er voor je kind in je land geen goede toekomst meer is... en ze steken je weg, in de gevangenis nog wel... Waar ze voor gangsters zogezegd al geen plaats meer hebben, maar voor jou maken ze dan wel even plaats...

Deze twee artikels tonen aan hoe door en door rot en corrupt heel de top is.

Waar gaan we naar toe?
En nog belangrijker, wat gaan we er aan doen?

Carnivore 8 december 2011 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5850630)

LOL
Waren het wel negers?

Het lijkt me vooral een voorbeeld van waar we naar toe aan het evolueren zijn in deze opgedrongen multiculturele maatschappij.

"zijn dit wel echte moslims"
Hoe durf je?

En beetje intellectuele eerlijkheid in een debat zou je niet misstaan .

Zapatista 8 december 2011 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5850630)

Ik heb elke moslim zichzelf al echte moslim horen noemen en andere moslims geen echte moslims.

Cynara Cardunculus 8 december 2011 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5850235)
Waar is dat filmpje van die 'racistische'metrodame nu..?

Die hebben ze wel gearrresteerd voor 'verbaal' racisme...

Engeland staat al veel verder met haar dhimmiestatus...zo mogen alle staatsbeambten en ordehandhavers hun geloofskledij vrijelijk dragen in de uitoefening van hun ambt..er is zelfs een vraag geweest naar kogelvrije tulbanden..

en mogen er op het werk geen mokken met "Knorretje" meer gebruikt worden, wegens racistische afbeelding van een varken om de moslims te pesten...

alice 8 december 2011 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5851061)
Ik heb elke moslim zichzelf al echte moslim horen noemen en andere moslims geen echte moslims.

Nou ja, toch volledig van de pot gerukt, die forummers die nu de aandacht willen hebben op dronkenschap en wat " echte" moslims toch niet doen!:roll:

alice 8 december 2011 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5851072)
en mogen er op het werk geen mokken met "Knorretje" meer gebruikt worden, wegens racistische afbeelding van een varken om de moslims te pesten...

waanzinnig!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be