![]() |
Hallo,
hoe zien jullie de toekomst ? volgens mij zal de situatie met de allochtonen enkel nog verslechten, de ghetto's zullen strakker aangespannen worden, de splitsing van de twee maatschappijen( de onze & de hunne) zal enkel scherper worden, ik word triest als ik door die straten loop, geen brugerzin, niks, enkel zin voor verkrotting, niks opegruimd op straat, het lijken soms wel vuilnisbelten, (zetels, tv's, diepvriezers die op straat geparkeerd staan) , zal het uiteindelijk lei(ij)den tot een burgeroorlog ? een tweede kristalnacht ? zullen wij dit nog langer pikken ? ik ben geschrokken toen ik daarnet enkele verhalen van agressie las ! volgensmij gaat het enkel nog verslechten, die jongeren zijn niet opgevoed ! bij hen, in hun hechte groepen geldt de wet van de jungle ... mvg |
eventueel indien dit een europees probleem is kan op europees niveau gezocht worden voor een deportatie naar een land ver weg , in alle geval
er moet dringend iets GRONDIG veranderen |
de toekomst?
oorlog. dat is niet eens een speculatie maar een natuurlijke wetmatigheid. :wink: |
kzie die toekomst gelijk anders. EEn waar er niet constant menselijk afval van de ene uithoek naar de andere wordt gedeporteerd. Want hoe je het draait of keert, ze belanden sowieso ergens. zijn wij te laf om de problemen die zich voordoen als verschillende mensen samenleven aan te pakken? NEEN!
|
Citaat:
Ik zie niets van dat alles; ik zie een maatschappij die volop in beweging is en die zichzelf steeds vernieuwt. Ik zie nieuwe mensen, ervaar nieuwe kleuren, geuren en smaken, hoor nieuwe geluiden... Spannend, toch? Ik zie anderzijds ook een uitstervende groep mensen die zich daar uit alle macht probeert tegen te verzetten, maar die uiteindelijk toch het onderspit zal moeten delven... En zo hoort het ook! |
Citaat:
ik trek gewoon de huidige tendenzen door en zie het leven niet doorheen een roze zonnebril, daar ik niks zie dat beterschap zal brengen, kom ik dientegevolge tot die conclusie... zin voor realiteit |
Citaat:
|
Citaat:
tis enkel als aan die shite denk dat mijn maag even keert, heel levenslustig 0X |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ge kunt geen ommelet bakken zonder de eieren niet te breken |
Gewoon terug naar de Middeleeuwen misschien?
Ommuurde steden met daarbinnen de stedelingen en de rest van het werkend volk buiten de steden? De industrieterreinen liggen toch al buiten de steden. De krant De Morgen heeft zijn hoofdkantoor ook al verplaatst en waarschijnlijk zullen nog meer bedrijven zich buiten de steden gaan vestigen. Bijkomend probleem: moeten dan de richtingaanwijzers op de autostrades niet aangepast worden? Wie wil er dan nog naar Antwerpen of Gent of Brussel, Rotterdam, Amsterdam of Parijs rijden? (buiten asielzoekers dan misschien?) |
Tja, je kan de problemen zien of er met een grote boog om heen lopen.
Aan de vooravond van WOII zei de Nederlandse premier op de radio: ga nu maar rustig slapen, de regering waakt. Enkele uren later stond Rotterdam in brand... Zo kan het dus ook! |
Citaat:
Ik hoop op een "waterworld" scenario. Mijn duikpak ligt ook reeds klaar! 8) |
Citaat:
|
Citaat:
2 votes voor Mad Max. |
Citaat:
:twisted: neem me niet kwalijk, maar om dit uit de mond van een militerende homosexueel te horen, daar krijg ik gewoon lachkrampen van! 8) |
Geschiedenis is een slingerbeweging.
Over afzienbare tijd zullen WOI+II als één grote periode worden gezien. In die periode is zowat alles afgebroken wat ook maar afgebroken kon worden, inclusief de financiële en sociale stabiliteit. Op deze puinhoop is een nieuwe welvaart gebouwd en op die welvaart teert nu als een etterbuil de linkse beweging, met als uitzaaiïngen allerlei tegennatuurlijke en perverse fenomenen, die ik hier niet wens met naam te noemen. Het lijdt geen twijfel dat de hoogtijdagen van links voorbij zijn. Er is met zekerheid een nieuw evenwicht in de maak dat zal terugkeren naar de fundamenten van onze welvaart: de productieve mens. In meer dan één betekenis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be