![]() |
Marokkaanse jongeren vallen Sinterklaas aan in Nederland
Gezellig toch, die multiculturele samenleving waarin we leven. Zelfs op zo'n jonge leeftijd is dat uitschot al verloren. Je maakt mij niet wijs dat daar later nog iets goeds van gaat komen. En dan maar janken als werkgevers de voorkeur aan autochtonen geven.
http://www.powned.tv/nieuws/raar/201...otervaart.html Citaat:
|
Allemaal in de zak, zou ik zeggen.
|
Sturen naar Spanje, om daarna door de Inquisitie gezuiverd te worden en indien ze geluk hebben naar Marokko gestuurd.
|
Citaat:
Nee, direct naar hun heimweeland met het verbod om nog één voet in Europa te zetten. |
Het Katholicisme is dood in Spanje. Anders hadden we de volgende heren nog:
![]() |
En andere haatbaarden verstoren een lezing in Amsterdam. Waarschijnlijk die van Sharia4Belgium.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-Amsterdam.htm Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je raakt het op den duur wel allemaal gewoon :roll: |
Citaat:
|
Maar ondertussen staan ze wel steeds in de rij als er geschenkjes worden uitgedeeld door Sinterklaas.
|
Citaat:
Verder stel ik voor om Zwarte Piet standaard te voorzien van een matrak of ander wapentuig. Lekker goed voor de anti-racisten want een bewapende neger is helemaal niet zo zielig als een domme zwarte piet, en de geschminkte racistische witte zwarte piet kan zich dan eindelijk eens lekker uitleven op de stelende crimineeltjes. Goh! dat zou nogal eens leuk worden! |
Citaat:
Mogen we dat ook even weten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, mijn argument tegenover de antiracisten die een zwarte steeds als underdogske willen zien, krijgt hiermee meer kracht. ZWARTE PIET IS BEWAPEND!!!! Nu mag ie vast terug zwart wezen: Zwarte Piet is bodyguard. |
Citaat:
|
Citaat:
U herkent de foto duidelijk niet. Dit is de Spaanse Inquisitie, gespeeld door Monty Python, dus Weyland heeft toch al zijn mening gegeven. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit zal iedere burgemeester van de grote steden in de Lage Landen een duidelijk "allochtone" afkomst hebben. Op dat gebied staat het Zuidelijke Lage Land België nu voor op Nederland : wij hebben reeds een allochtone homosexuele premier ! Het Sinterklaasfeest verschilt in de Noordelijke Lage Landen in het maken van dolle pret principieel van het meer echt katholieke zuiden (België) ; voor de komst van marokkanen zullen er zich ook wel baldadigheden hebben voorgedaan, waarvan er enkele ontoelaatbare : maar ja d�*t waren er dan autochtoonse ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be