Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Waarom valt de CD&V voortdurend de N-VA aan??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164477)

omaplop 8 december 2011 14:05

Waarom valt de CD&V voortdurend de N-VA aan???

Deze voormiddag eventjes naar de uitzending van villa politica gekeken.

Wat mij opviel was dat Terwingen het alweer niet laten kon om de N-VA aan te vallen en dat , hoe heet ze ook alweer , die allochtoonse politica van de CD&V, Jambon zonder blikken en blozen verweet een schijnheilige te zijn.

Ik vind dit meer dan kinderachtig. laat hen verdorie bewijzen dat de N-VA ongelijk heeft met hun kritiek en laat ze bewijzen dat het WEL een goed akkoord is!!

Of beseffen ze dat ze het niet kunnen en spelen ze het daarom zo onvolwassen???

Kinderachtig gedoe , zoals hun tegenzet(je) met de Latijnse spreuk.

Raymond.De.Koninck 8 december 2011 14:13

Ze hebben een sterkere tegenstander gevonden, en dit is zowat het laatste dat ze kunnen doen. Wat dit eigenlijk impliceert is dat ze hopeloos zijn geworden.

matthias999 8 december 2011 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 5851222)

Wat mij opviel was dat Terwingen het alweer niet laten kon om de N-VA aan te vallen en dat , hoe heet ze ook alweer , die allochtoonse politica van de CD&V, Jambon zonder blikken en blozen verweet een schijnheilige te zijn.

Ik vind dit meer dan kinderachtig. laat hen verdorie bewijzen dat de N-VA ongelijk heeft door kritiek te hebben en laat ze bewijzen dat het WEL een goed akkoord is!!

Omdat de CD&V denkt dat ze het bhv programma van nva hebben verwezenlijkt. m.a.w, ze hebben het hoog in hunne bol gekregen. Maar feitelijk beseffen ze nog steeds niet dat ze gans vlaams brabant hebben uitverkocht.

Dat noemt men laag van geest. Waarschijnlijk verliezen ze door hun kinderachtige houding nog meer kiezers aan nva.:lol:

Steben 8 december 2011 14:16

Grappig hoe CD&V nu plots wel het BHV probleem groot maakt nadat ze het denken te hebben opgelost. :lol:

We kunnen replikeren: beste CD&V, wie ligt daar nu wakker van? :lol::lol::lol:

Ernst Niessen 8 december 2011 14:16

Citaat:

Ik vind dit meer dan kinderachtig. laat hen verdorie bewijzen dat de N-VA ongelijk heeft door kritiek te hebben en laat ze bewijzen dat het WEL een goed akkoord is!!

CD&V heeft geldingsdrang ten opzichte van haar grootste concurrent.

CD&V is al een drenkeling die met vloeken en tieren denkt de reddingsband toegeworpen te krijgen. :lol:

Steben 8 december 2011 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 5851242)
CD&V heeft geldingsdrang ten opzichte van haar grootste concurrent.

CD&V is al een drenkeling die met vloeken en tieren denkt de reddingsband toegeworpen te krijgen. :lol:

de grote concurrenten van CD&V zijn SPa en VLD: kandidaten om de tweede partij te zijn.

Maar SPa en VLD hebben een grotere ideologische basis

Ernst Niessen 8 december 2011 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5851241)
Grappig hoe CD&V nu plots wel het BHV probleem groot maakt nadat ze het denken te hebben opgelost. :lol:

CD&V heeft een probleem - en dat begon op 21 juli. Diagnose: zwakke knieën.

Gedane zaken nemen geen keer. 8-)

Ernst Niessen 8 december 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5851245)
de grote concurrenten van CD&V zijn SPa en VLD: kandidaten om de tweede partij te zijn.

CD&V heeft in SP.a en Open VLD geen concurrenten, maar lotgenoten. Gedrieën veroordeeld tot de kiesdrempel en de marginalisering. N-VA zal groter dan deze drie samen worden.

Cynara Cardunculus 8 december 2011 14:30

"kartelpartner" CDV heeft zijn maatje in de steek gelaten, staat met de broek op de enkels en zoekt gewoon een schaamlapje om hun beschamende delen te verbergen.

Alleen: het pakt niet. Ze blijven met hun broek op de enkels in hun blote kont staan voor Elio. En heel Vlaanderen staat erop te kijken.

drosophila 8 december 2011 14:39

Citaat:

Waarom valt de CD&V voortdurend de N-VA aan???

Ooit gehoord van het spel tussen oppositie en meerderheid?

Steben 8 december 2011 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5851289)
Ooit gehoord van het spel tussen oppositie en meerderheid?

In belgië is dat andersom ja

Villa Comedia 8 december 2011 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5851241)

BHV is dan ook wel opgelost, hé. Immers, de CD&V heeft ons daarvoor een folder gestuurd: "BHV opgelost. Alstublieft" met op de achtergrond een foto van het platteland.

ViveLaBelgique 8 december 2011 15:06

De aanvallen tussen CD&V en N-VA zijn wederzijds. Het is inderdaad een intrieste bedoening.

Amon_Re 8 december 2011 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5851245)

:lol:

Amon_Re 8 december 2011 15:15

Hoe meer ze spartelen hoe meer ze zinken.... Bye Bye CD&V

Dirk A 8 december 2011 15:18

Dit is wel schandalig. De redevoering van het VB wordt onderbroken door een interview met de nieuwe voorzitter van de PS, die enkel in het Frans spreekt. Annemans zegt, dat we verder verfranst worden in België en de VRT bewijst het gewoon letterlijk.
Linda De Win moet zelfs de vragen in het Frans stellen, anders begrijpt hij het niet.
Dit wil ik nog wel eens zien op een Franstalige zender.
In wat voor land leven wij eigenlijk?

Amon_Re 8 december 2011 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5851362)
Dit is wel schandalig. De redevoering van het VB wordt onderbroken door een interview met de nieuwe voorzitter van de PS, die enkel in het Frans spreekt. Annemans zegt, dat we verder verfranst worden in België en de VRT bewijst het gewoon letterlijk.
Linda De Win moet zelfs de vragen in het Frans stellen, anders begrijpt hij het niet.

Absurdistan.

Jakko 8 december 2011 15:21

Argumentum ad hominem noemt men dat. Ze zullen niets beter in huis hebben.

giserke 8 december 2011 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5851362)

Ik raad aan de Vlaamse minderheid niet aan te vallen op het taalaspect van ED, maar op de catastrofale belastingen die ze Vlaanderen bezorgen.
Dat ED de H en G telkens door K vervangt, kan de man op straat geen kloten schelen.
Wat de man met de K uit zijn zakken zal halen destemeer.

fcal 8 december 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5851401)
Ik raad aan de Vlaamse minderheid niet aan te vallen op het taalaspect van ED, maar op de catastrofale belastingen die ze Vlaanderen bezorgen.
Dat ED de H en G telkens door K vervangt, kan de man op straat geen kloten schelen.
Wat de man met de K uit zijn zakken zal halen destemeer.

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be