Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De grote gevaren die België bedreigen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16449)

thePiano 15 juni 2004 18:00

[size=7]Wie is er bang van de boze wolf?

Het Vlaams Blok haalt haar grootste kanon boven om [/size][size=7]wat?[/size][size=7] af te schieten?[/size]

[size=6]De moslimpartij MDP van Abu Jah Jah en zijn makkers behalen over heel Vlaanderen 4.187 stemmen.

De Stalinisten van de PVDA+ ----> 22.874

De marxisten van de LSP: --------> 2.509

De monarchisten van BUB: --------> 1.723

Vergelijk met het Vlaams Blok: ---> 981.587[/size]

C uit W 15 juni 2004 18:02

Dat zou je iets moeten leren over 'extremisme'...

mad_drone 15 juni 2004 18:05

de PVDA+ waren dat er wel 44.000 , je vergat zomaar even dat die ook in wallonië opkomen.

PAJOT 15 juni 2004 18:05

Hier Hugoke, neem wat suiker tegen je verzuring...

thePiano 15 juni 2004 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
de PVDA+ waren dat er wel 44.000 , je vergat zomaar even dat die ook in wallonië opkomen.

Ik 'vergat' niks want ik had het over het Vlaams Parlement. Anders zou ik ook over het Front National hebben als ik over racistische partijen had geschreven.

boeha 15 juni 2004 18:10

Kamagurka maakt altijd van die eenvoudige cartoons waarvan ik altijd krampen krijg van het lachen!

:D :D

thePiano 15 juni 2004 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Dat zou je iets moeten leren over 'extremisme'...

Wat moet ik daar uit leren? Het enige dat ik leer is dat er 500 topics op dit forum zijn verschenen over het grote gevaar dat van een moslimpartij uitgaat maar dat er in werkelijkheid er nagenoeg geen belangstelling voor is. Zeker als je bedenkt dat er misschien 400.000 moslims leven in ons land.

Het Blok zoekt een boeman en haalt zijn grootste kanon boven. In feite blijkt die niet eens een halve centimeter groot te zijn. Idem dito voor de andere kleintjes.

johan 15 juni 2004 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[size=6]Wie is er bang van de boze wolf?[/size]

[size=7]De moslimpartij MDP van Abu Jah Jah en zijn makkers behalen over heel Vlaanderen 4.187 stemmen.

Het Vlaams Blok is een grote volkspartij geworden. In een democratie zou ze mee moeten kunnen besturen...

thePiano 15 juni 2004 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johan
Citaat:

[size=6]Wie is er bang van de boze wolf?[/size]

[size=7]De moslimpartij MDP van Abu Jah Jah en zijn makkers behalen over heel Vlaanderen 4.187 stemmen.

Het Vlaams Blok is een grote volkspartij geworden. In een democratie zou ze mee moeten kunnen besturen...

In een democratie beslissen andere partijen nog altijd zelf met welke partij zij een coalitie willen aangaan. Het Vlaams Blok kan weer aftellen naar 2009 met de volgende verkiezingen voor het Vlaams Parlement. Ik noem zoiets kiezersbedrog.

justme 15 juni 2004 18:19

Citaat:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Da's nu eens een deftige cartoon... grappig, belachelijk, maar waar :lol: :lol:

De Zuiveraar 15 juni 2004 18:20

zonet professor politieke wetenschappen op den televies zien :mrgreen:

als Leterme kiest voor SP.A en VLD is dit een godsgeschenk voor Vlaams Blok zei ie :lol: 8) lalalalalalalala

thePiano 15 juni 2004 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Kamagurka maakt altijd van die eenvoudige cartoons waarvan ik altijd krampen krijg van het lachen!

:D :D

Jeps, volgens mij is dat nog een echte Vlaming zoals ze ze nu niet meer maken ;)

fernand 15 juni 2004 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar

als Leterme kiest voor SP.A en VLD is dit een godsgeschenk voor Vlaams Blok zei ie :lol: 8) lalalalalalalala

We zullen maar al beginnen campagne te voeren, voor oktober 2004. Federale verkiezingen in zicht! :lol:

thePiano 15 juni 2004 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

We zullen maar al beginnen campagne te voeren, voor oktober 2004. Federale verkiezingen in zicht! :lol:

Als dat zo zou zijn.... en dan? :roll:

ancapa 15 juni 2004 19:44

Citaat:

Citaat:

we zijn nog in vorm... even de batterijen opladen en we gaan voor 1.122.345 kiezers 8O :lol: :lol: :lol:

TC 15 juni 2004 20:20

Citaat:

Citaat:

Als dat zo zou zijn.... en dan? :roll:

en dan ..? geen retorische vragen stellen hé !!!

thePiano 15 juni 2004 21:06

Waarmee ik nog altijd geen antwoord heb gekregen welk dat grote gevaar was waarvoor het Vlaams Blok ons al jaren voor waarschuwt, daar zelf rijker van is geworden, maar dat gevaar uiteindelijk een waanidee is gebleken en nauwelijks een halve mug groot.

ancapa 15 juni 2004 21:09

Citaat:

Waarmee ik nog altijd geen antwoord heb gekregen welk dat grote gevaar was waarvoor het Vlaams Blok ons al jaren voor waarschuwt, daar zelf rijker van is geworden, maar dat gevaar uiteindelijk een waanidee is gebleken en nauwelijks een halve mug groot.

sommige partijen zijn echt rijk geworden... het Vlaams Blok aan stemmen !

Peace 15 juni 2004 21:10

Citaat:

[size=7]Wie is er bang van de boze wolf?

Het Vlaams Blok haalt haar grootste kanon boven om [/size][size=7]wat?[/size][size=7] af te schieten?[/size]

[size=6]De moslimpartij MDP van Abu Jah Jah en zijn makkers behalen over heel Vlaanderen 4.187 stemmen.

Je vergeet dat 1 moslim terrorist veel gevaarlijker is dan 10 miljoen Vlaams Blokkers.

Piano, jongen, je vecht tegen de verkeerde.
Maar daar kom zelfs jij nog wel achter.

thePiano 15 juni 2004 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Je vergeet dat 1 moslim terrorist veel gevaarlijker is dan 10 miljoen Vlaams Blokkers.

Piano, jongen, je vecht tegen de verkeerde.
Maar daar kom zelfs jij nog wel achter.

Wijs mij die ene eens aan en waar en wanneer de laatste (of de eerste) terroristische aanslag heeft plaatsgevonden.

Ps: voor jou is het nog altijd mijnheer of piano ipv 'jongen'.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be