![]() |
Patrick Dewael: "N-VA verschilt weinig van Vlaams Belang"
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...s-Belang.dhtml
En we zijn weer vertrokken in het potje zwartmaken. Eerder zei Beke dat nva een 2de vlaams belang aant worden is. Nu zegt gattenlikker Patrick Dewael al het zelfde. En natuurlijk met zijn zielige preek: Als je geen compromissen kunt sluiten, blijf dan thuis!! Het valt erg hard op dat de traditio's vanaf nu nva de volle laag aan het geven zijn. Bart De Wever had nochtans de liberalen terug aan boord gebracht. Dit varkentje noem ik bij het klassieke spreekwoord: Stank Voor Dank!!!:evil: Als nva toch een soort 2de vlaams belang is? Waarom dan niet iedereen samenroepen om een document te tekenen waarop staat "Uitbreiding Cordon Sanitaire" Want dat is toch voor hen een achterdeur voor de democratie te kunnen behouden???:roll: |
Hoeveel van die 3 op 4 Vlamingen dat het NVA niet vertegenwoordigd is vertegenwoordigd door Open VLD?
|
en hij had groot gelijk!
|
Citaat:
|
Eigenlijk is het toch niet meer dan normaal dat Open VLD en Cd&V oppositie voeren tegen de N-VA. Het is de schuld van de N-VA dat de Open VLD en de Cd&V in een regering zitten zonder de grootste partij.
De N-VA moet zich als grootste partij verdedigingen als meerderheidspartij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA wou niet onderhandelen met die nota als basis, maar wou wél aan tafel met een andere |
Citaat:
Aja, want anders was het niet zwartmaken. |
Citaat:
Ik weet dat het moeilijk voor je is, Henri, maar je moet écht proberen te volgen hoor. |
Citaat:
/thread |
Ik heb het betoog van Dewael gevolgd op Villa Politica. Hij voelde zich precies niet al te best. Zodanig aan het gesticuleren dat ik dacht dat hij ieder moment kon doodvallen.
Citaat:
Leuke foto bij dat artikel trouwens: ![]() |
Citaat:
NVA verschilt weinig van VB, ja. Ze zijn idd niet hetzelfde.. |
N-VA in dezelfde hoek geduwd als het VB.
Mooi, dat zal ze leren zich laatdunkend uit te laten over het VB. |
Trouwens, BDW toont de laatste tijd weer zijn true colors.
'Uitkeringen beperken in tijd' en 'belastingverlaging' is kennelijk de essentie van het Vlaams nationalisme geworden. |
Citaat:
Hoe oud bent u nog maar? |
Citaat:
allen daarheen. Enfin, waarop wachten de beroepsdoppers in feite? Ze kunnen dat nu toch al doen. |
Citaat:
|
Citaat:
De arrogantie waarmee N-VA atijd in de uitgestoken had van het VB gespuwd heeft vond ik behoorlijk wansmakelijk. En ik ben niet eens een VB'er. Citaat:
|
Citaat:
(Sorry, maar dat was een lage voorzet.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be