Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het extremisme heeft weer een gezicht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164499)

-Jo- 8 december 2011 20:46

Het extremisme heeft weer een gezicht

Het extremisme heeft weer een gezicht.

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

freelancer 8 december 2011 20:51

Ik zou maar beginnen met bepaalde organisaties rechtspersoonlijkheid te geven...;-)

Xenophon 8 december 2011 20:51

Ja, in zijn toespraakske zaten zoveel leugens dat Goebbels er jaloers op had geweest.

hurricane 8 december 2011 20:53

De smoel en de gesticulatie van een dictator. Nu nog wat charisma...

De Brabander 8 december 2011 20:54

Al wie de flamingantische bosapen tegenspreekt, is een extremist. Wel, dan ben ik fier er één te zijn ! :-D

Albrecht 8 december 2011 21:05

Het valt mij nu op dat er wegens Jo's aanval op een Belgicist niet gereageerd wordt op Jo's aanval op het N-VA. Prachtige zet, eigenlijk. Chapeau, Jo.

drosophila 8 december 2011 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5852242)
Ja, in zijn toespraakske zaten zoveel leugens dat Goebbels er jaloers op had geweest.

Noem er eens één?

Bollywood 8 december 2011 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5852392)
Noem er eens één?

Is dit de man die er trots op is dat hij 50% van zijn electoraat te kakken gezet heeft met het vreemdelingenstemrecht - waar hij nu openlijk voor uitkomt. Voor de verkiezingen was het toen nog. Wij gaan niet in een regering met vreemdelingenstemrecht!!!

drosophila 8 december 2011 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5852417)
Is dit de man die er trots op is dat hij 50% van zijn electoraat te kakken gezet heeft met het vreemdelingenstemrecht - waar hij nu openlijk voor uitkomt. Voor de verkiezingen was het toen nog. Wij gaan niet in een regering met vreemdelingenstemrecht!!!

Is dat een antwoord op mijn vraag? U bent niet echt mee, zo te zien.

freelancer 8 december 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5852451)

Hij is een door haat bezeten persoon...

Meer moet U daar niet achter zoeken...;-)

Mitgard 8 december 2011 22:14

edit, te snel gelezen. ;-)

Bollywood 8 december 2011 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5852451)

was dat geen leugen misschien?

subocaj 9 december 2011 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5852240)
Ik zou maar beginnen met bepaalde organisaties rechtspersoonlijkheid te geven...;-)

Bedoel je Unizo en Voka en bij uitbreiding hun marionetten, de Vlaamse regering?
Direct akkoord.:thumbsup:

Bokkenreyder 9 december 2011 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5853133)
Bedoel je Unizo en Voka en bij uitbreiding hun marionetten, de Vlaamse regering?
Direct akkoord.:thumbsup:

En waarom de vakbonden niet? :evil:

subocaj 9 december 2011 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5853221)
En waarom de vakbonden niet? :evil:

Bij gebrek aan een eenheidsvakbond.
Jij wil toch ook geen rechtspersoonlijkheid voor de de politici van je voorkeur.
Ik heb er nergens voor horen pleiten, ook niet bij N-VA en ze kunnen door hun deelname aan de Vlaamse regering, tenminste al voor Vlaanderen het goede voorbeeld geven.;-)

giserke 9 december 2011 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5852232)
Het extremisme heeft weer een gezicht.

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Eerder, alcoholisme heeft een gezicht.

Firestone 9 december 2011 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5852276)
Het valt mij nu op dat er wegens Jo's aanval op een Belgicist niet gereageerd wordt op Jo's aanval op het N-VA. Prachtige zet, eigenlijk. Chapeau, Jo.

Inderdaad.

Hij pleit zonder meer voor het verbod van (o.a.) de N-VA en voor het onder toezicht/controle plaatsen van de actieve leden van de N-VA.

Maar die slechte foto van Dewael, d�*�*r krijgen we "commentaar" op. :-)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5852232)
...

...

(vet door mij toegevoegd)

Steben 9 december 2011 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5852242)

hey afkijker! :lol:

Bokkenreyder 9 december 2011 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5853245)
Bij gebrek aan een eenheidsvakbond.
Jij wil toch ook geen rechtspersoonlijkheid voor de de politici van je voorkeur.
Ik heb er nergens voor horen pleiten, ook niet bij N-VA en ze kunnen door hun deelname aan de Vlaamse regering, tenminste al voor Vlaanderen het goede voorbeeld geven.;-)

Een vakbond is nu eenmaal niet een politieke partij! Die kan niet door de kiezer afgestraft of beloond worden!

Bokkenreyder 9 december 2011 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 5853257)
Inderdaad.

Hij pleit zonder meer voor het verbod van (o.a.) de N-VA en voor het onder toezicht/controle plaatsen van de actieve leden van de N-VA.

Maar die slechte foto van Dewael, d�*�*r krijgen we "commentaar" op. :-)
(vet door mij toegevoegd)

Gaan we de Belgische Stasi of Securitate oprichten? :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be