Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Welke voorstellen/oplossingen heeft het VB al gepresenteerd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16452)

Moby 15 juni 2004 18:29

Het Vlaams Blok bestaat al heel lang en het heeft zetels behaald dankzij racisten/proteststemmers/blinden, en zoals elke verkozen partij dient men dan oplossingen te geven. Mijn vraag is: welke voorstellen/oplossingen heeft het Vlaams Blok al gepresenteerd? Oplossingen die een meerderheid behaald hebben en oplossingen die geen meerderheid behaald hebben.

Vlaanderen Boven 15 juni 2004 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Ik ben Berber en ben daar trots op.

8O Racist!

Sorry, het beest (de Vlaams Blokker) in mij kwam even naar boven :)

Moby 15 juni 2004 20:31

Geen enkel? :oops:

Bobbie 15 juni 2004 20:34

Lol, hun oplossingen worden weggestemd en later bij electorale noodzaak als 'eigen' oplossing door de kartelpartijen ingevoerd.

Moby 15 juni 2004 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie
Lol, hun oplossingen worden weggestemd en later bij electorale noodzaak als 'eigen' oplossing door de kartelpartijen ingevoerd.

details?

dorus 15 juni 2004 22:14

Citaat:

Het Vlaams Blok bestaat al heel lang en het heeft zetels behaald dankzij racisten/proteststemmers/blinden, en zoals elke verkozen partij dient men dan oplossingen te geven. Mijn vraag is: welke voorstellen/oplossingen heeft het Vlaams Blok al gepresenteerd? Oplossingen die een meerderheid behaald hebben en oplossingen die geen meerderheid behaald hebben.

Groen! bestaat nog niet zo lang, maar is er al in geslaagd onnoemlijk veel kwaad te doen aan onze welvaart.

james 15 juni 2004 22:17

komt blijkbaar niet veel respons op, zelfs geen traditioneel geschreeuw.
nochtans interessante vraag...
en met al die blokaanhangers hier...

thePiano 15 juni 2004 22:20

Citaat:

Euh, een voorbeeld.

De VB-afdeling Antwerpen linkeroever is voor het behoud van Doel en roept een halt toe aan de uitbreiding van de Haven.

De VB-afdeling Antwerpen rechteroever is voor de uitbreiding van de Haven en de verdwijning van Doel.

Voor elke Blokker wat wils, als het maar stemmen oplevert :)

Ke Nan 15 juni 2004 22:24

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie

details?

Euh... Eigen volk eerst? Is het enige dat ik van hun campagne kan herinneren.

Foundation 15 juni 2004 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Euh, een voorbeeld.

De VB-afdeling Antwerpen linkeroever is voor het behoud van Doel en roept een halt toe aan de uitbreiding van de Haven.

De VB-afdeling Antwerpen rechteroever is voor de uitbreiding van de Haven en de verdwijning van Doel.

LOL...

en nog steeds bitter weinig respons, niet?

dorus 15 juni 2004 22:45

Mag ik jullie aanraden de 'manchette' van Luc Van de Kelen te lezen, heden in HLN.

Zeer verhelderend!

thePiano 15 juni 2004 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Citaat:

Euh, een voorbeeld.

LOL...

Tjah, raar hé? Ik heb het nochtans duidelijk gesteld. FDW heeft wèl op die vraag geantwoord, ttz Doel moet verdwijnen. Maar ja, die woont in Ekeren, dat is weer rechteroever. Of geld hier misschien het principe van de rechterhand hoeft niet te weten wat de linker doet? :P

Distel 15 juni 2004 23:01

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation

LOL...

Tjah, raar hé? Ik heb het nochtans duidelijk gesteld. FDW heeft wèl op die vraag geantwoord, ttz Doel moet verdwijnen. Maar ja, die woont in Ekeren, dat is weer rechteroever. Of geld hier misschien het principe van de rechterhand hoeft niet te weten wat de linker doet? :P

Er zijn wel meer vragen waar nooit antwoord op komt. Of toch geen concreet antwoord.

dorus 16 juni 2004 14:09

Beetje rare topic.

Doet me denken aan die voetbalploeg die zelf haar beste speler uitsluit. Als ze dan verliezen verwijten ze hem dat hij niet heeft gescoord!

Logica van de traditio's!

Calle 16 juni 2004 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Beetje rare topic.

Doet me denken aan die voetbalploeg die zelf haar beste speler uitsluit. Als ze dan verliezen verwijten ze hem dat hij niet heeft gescoord!

Logica van de traditio's!

Met dit verschil dat deze speler zichzelf verklaard tot beste speler sind Pele , nog nooit een bal geraakt heeft en al de rest van zijn ploegmaats verketterd.

Oh, en eigen ploeg eerst !

dorus 16 juni 2004 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Met dit verschil dat deze speler zichzelf verklaard tot beste speler sind Pele , nog nooit een bal geraakt heeft en al de rest van zijn ploegmaats verketterd.

Laat hem dan eens meespelen hé, dan kan hij zich bewijzen. Wat is het probleem?

Calle 16 juni 2004 14:53

Citaat:

Citaat:

Geen enkel, ik hoop zelfs dat dat werkelijkheid wordt.

Maar totdat het VB zichzelf bewijst moeten ze niet zo hard van de toren blazen, DAT stoort me vooral.

Beef 16 juni 2004 15:03

Citaat:

Mijn vraag is: welke voorstellen/oplossingen heeft het Vlaams Blok al gepresenteerd?
Laatste dat ik me kan herinneren is die kliklijn voor illegalen. Voorstel werd direct afgeschoten en de volgende dag was het ingetrokken en was er niets meer op de site te bespeuren.

Objectief gezien, doen de VB mandatarissen bitter weinig, moet je eens natrekken op www.vlaamsparlement.be
Nu ja, ok, ze zitten overal in de oppositie wel.

Everytime 16 juni 2004 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Citaat:

details?

Euh... Eigen volk eerst? Is het enige dat ik van hun campagne kan herinneren.

En Dwaas in eigen (apen)land. 8)

dorus 16 juni 2004 15:08

Citaat:

Citaat:

Geen enkel, ik hoop zelfs dat dat werkelijkheid wordt.

Maar totdat het VB zichzelf bewijst moeten ze niet zo hard van de toren blazen, DAT stoort me vooral.

Mijn beste, in deze topic vraagt men wat het Blok heeft gepresteerd.
Er wordt helemaal niet van de toren geblazen, noch hoog, noch laag.
Men stelt vast...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be