![]() |
Het Vlaams Blok bestaat al heel lang en het heeft zetels behaald dankzij racisten/proteststemmers/blinden, en zoals elke verkozen partij dient men dan oplossingen te geven. Mijn vraag is: welke voorstellen/oplossingen heeft het Vlaams Blok al gepresenteerd? Oplossingen die een meerderheid behaald hebben en oplossingen die geen meerderheid behaald hebben.
|
Citaat:
Sorry, het beest (de Vlaams Blokker) in mij kwam even naar boven :) |
Geen enkel? :oops:
|
Lol, hun oplossingen worden weggestemd en later bij electorale noodzaak als 'eigen' oplossing door de kartelpartijen ingevoerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komt blijkbaar niet veel respons op, zelfs geen traditioneel geschreeuw.
nochtans interessante vraag... en met al die blokaanhangers hier... |
Citaat:
De VB-afdeling Antwerpen linkeroever is voor het behoud van Doel en roept een halt toe aan de uitbreiding van de Haven. De VB-afdeling Antwerpen rechteroever is voor de uitbreiding van de Haven en de verdwijning van Doel. Voor elke Blokker wat wils, als het maar stemmen oplevert :) |
Citaat:
|
Citaat:
en nog steeds bitter weinig respons, niet? |
Mag ik jullie aanraden de 'manchette' van Luc Van de Kelen te lezen, heden in HLN.
Zeer verhelderend! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje rare topic.
Doet me denken aan die voetbalploeg die zelf haar beste speler uitsluit. Als ze dan verliezen verwijten ze hem dat hij niet heeft gescoord! Logica van de traditio's! |
Citaat:
Oh, en eigen ploeg eerst ! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar totdat het VB zichzelf bewijst moeten ze niet zo hard van de toren blazen, DAT stoort me vooral. |
Citaat:
Objectief gezien, doen de VB mandatarissen bitter weinig, moet je eens natrekken op www.vlaamsparlement.be Nu ja, ok, ze zitten overal in de oppositie wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt helemaal niet van de toren geblazen, noch hoog, noch laag. Men stelt vast... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be