Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Bdw kaatst de bal terug naar Dewael (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164529)

matthias999 9 december 2011 13:45

Bdw kaatst de bal terug naar Dewael

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...wever_journaal

Citaat:

In Het Journaal heeft N-VA-voorzitter Bart De Wever gereageerd op de regeringsverklaring van de regering-Di Rupo en het debat daarover in de Kamer. Hij haalde daarbij zwaar uit naar Open VLD-fractieleider Patrick Dewael en naar de regering-Di Rupo zelf.

N-VA: "Met dit akkoord redden we de PS-staat"
De Wever herhaalde dat zijn partij niet gekozen heeft voor de oppositie maar dat de andere partijen de N-VA hebben laten vallen. We hebben neen gezegd tegen de nota-Di Rupo, zei De Wever, omdat die vol belastingen stond en te weinig hervormingen bevatte, maar we hebben gezegd dat we beschikbaar bleven voor onderhandelingen, alleen niet op die basis. De andere Vlaamse partijen hebben er dan voor gekozen om de N-VA te laten vallen.

Aan Franstalige kant heeft de PS zelfs geweigerd zijn nota te lezen, zei De Wever, maar CDH en MR waren niet zo gek om zonder meerderheid in hun taalgroep een regering te vormen en de eisen van de ander te aanvaarden. De Vlaamse partijen hebben dat wel gedaan, zei De Wever en hij haalde fel uit naar Patrick Dewael: "Als ik nu zie dat Patrick Dewael zich moet verlagen tot halve zattemanspraat, dan is het echt wel triestig gesteld met Open VLD".
Pak vast Dewael.. Waar sta je nu met je grote mond??;-)

omaplop 9 december 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5853791)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...wever_journaal

Pak vast Dewael.. Waar sta je nu met je grote mond??;-)

Aan de toog!!

hurricane 9 december 2011 15:12

Zou Patrickske nog last hebben van zijne kater van gisteren ?

Steben 9 december 2011 15:15

zijn hoogtepunt was toch wel parlementsvoorzitter, daar zat ie zo graag

hurricane 9 december 2011 15:20

Heb hem ooit in de studio gehad bij Radio Annick in Antwerpen. Hautaine kerel die werkelijk alles deed om de aandacht naar zich toe te trekken.
Hij is dus nog niks veranderd.
En maar afgeven op de grootste partij van Vlaanderen. Blijkbaar snapt hij niet dat hij zichzelf op deze manier verlaagt tot een slecht verliezer...

Fieseler 9 december 2011 15:24

De natte droom van deze would be macho is om in Tongeren de excessen van Stevaert d'Hasselt te evenaren...hij is stikjaloers op de tientallen miljoenen euro's die Verhofstadt en De Gucht hebben buitgemaakt via de PVV....een zielige figuur eigenlijk die De Wael....

Cynara Cardunculus 9 december 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5854022)
De natte droom van deze would be macho is om in Tongeren de excessen van Stevaert d'Hasselt te evenaren...hij is stikjaloers op de tientallen miljoenen euro's die Verhofstadt en De Gucht hebben buitgemaakt via de PVV....een zielige figuur eigenlijk die De Wael....

de enige die min of meer zonder kleerscheuren naar toscane is kunnen gaan lopen is onzen olijfboer. De Gucht krijgt de belastingsinspectie op zijn nek en Dewael staat onnozel te doen in het PS-parlement.

Steben 9 december 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5854022)

je moet de succesvolle bandieten nu ook weer niet te veel gaan bestoefen. ok, liever dat dan een gefaalde bandiet, maar er zijn grenzen

Fieseler 9 december 2011 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5854034)
de enige die min of meer zonder kleerscheuren naar toscane is kunnen gaan lopen is onzen olijfboer. De Gucht krijgt de belastingsinspectie op zijn nek en Dewael staat onnozel te doen in het PS-parlement.

yep....:lol:

Fieseler 9 december 2011 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5854035)
je moet de succesvolle bandieten nu ook weer niet te veel gaan bestoefen. ok, liever dat dan een gefaalde bandiet, maar er zijn grenzen

Inderdaad een con artist zoals we er nog maar zelden hebben gezien die VHFSTDT...zeggen dat zelfs ik als VB sympathisant ooit een zweem van geloof heb gehecht aan die kerel...maar dat wil niets zeggen want ik heb in 2007 ook heel even in Leterme geloofd...reken mij dus al maar niet meer mee...;-)

Steben 9 december 2011 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5854180)
want ik heb in 2007 ook heel even in Leterme geloofd...reken mij dus al maar niet meer mee...;-)

toen ie nog steun had van de NVA? :lol:

backfire 9 december 2011 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5854034)

haha. :-D

Fieseler 9 december 2011 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5854189)
toen ie nog steun had van de NVA? :lol:

indeed bro...indeed...

De Brabander 9 december 2011 18:36

BDW is een domme, vette poefzak. Meer moet daar niet over gezegd worden. :-)

van Maerlant 9 december 2011 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5854445)

Jawel. Hij is ook nog een laffe nazi.

Brakelaar 9 december 2011 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5854445)

Dan ben jij ook een vette poefzak,meer moet er ook niet over gezegd worden....8-)

Fieseler 9 december 2011 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5854457)
Jawel. Hij is ook nog een laffe nazi.

ik haat halve waarheden en hele leugens...hij is bovendien ook een fascistische racist....né...

Jan Meuleman 9 december 2011 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5854464)
ik haat halve waarheden en hele leugens...hij is bovendien ook een fascistische racist....né...

kortom een echte Vlaming.

Fieseler 9 december 2011 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5854466)
kortom een echte Vlaming.

:lol:

van Maerlant 9 december 2011 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar (Bericht 5854462)
Dan ben jij ook een vette poefzak,meer moet er ook niet over gezegd worden....8-)

Hans is maar een meter zestig groot als ik me niet vergis. Kleine mensen hebben al snel een te hoge BMI.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be