![]() |
"Andere" inkomsten uit begroting worden doorgerekend...
De banken rekenen hun bankentaks door aan de klant.
De zorgverleners spelen hun indexatie kwijt (niet raken aan de index is dus enkel voor werkvolk) en zullen meer dan verleden jaar "vrije tarieven" aanrekenen. De energieleveranciers verhogen hun tarieven, bye bye nucleaire rente. Wie draagt er de besparingen? Wij. Dank u Di Rupo, om onze welvaartsstaat om zeep te helpen. |
Citaat:
Bedankt CD&V en OVLD en SPa. Want zonder de bereidwillige samenwerking van die mensen zou Di Rupo het niet kunnen afbrengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je me niet gelooft: doe de test. Een raadpleging met een huisarts nu, 2011, kost €22,98. Volgens jou zou die dus binnen 22 dagen €23,67 kosten. Dat kan, maar dan enkel en alleen omdat de dokters de tarieven van het ziekenfonds niet meer zullen respecteren. Dat mogen ze mits ze afzien van een premie en als ik het zo hoor bij mijn klanten (=o.a. dokters, tandartsen, verpleegsters) gaan ze dat ook doen. |
Citaat:
En zo kruipen we al decennia lang verder en gaan dat nog lang blijven doen ook blijkbaar tot we er dood bij neervallen. Diegene die op staan en het echter niet langer willen ondergaan worden ofwel meegesleurd ofwel verstoten, genegeerd of geliquideerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...10&postcount=2 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be