![]() |
Persoonlijke draden over forumleden.
Wat is nu strafbaar en wat niet?
in het forumregelment is het zo opgesteld dat alleen al de naam van een forumlid gebruiken om een draadje te starten al strafbaar is. Nu mijn draadje Amstelman verses Maup werd verwijderd en ik kreeg een waarschuwing. Ondanks dat beide heren met dit draadje geen probleem hadden en aan mij zelfs gevraagd hadden om het op te starten. Op zich is het nu eenmaal zo en zal dit ook maar zo laten. Maar het gaat bij mij om duidelijkheid. Wat is een persoonlijke topic? Is dit ivm het privé-leven van een forumlid, een forumlid uitschelden,....? ik weet het niet, ik zie andere draden waarin de namen van forumleden in voorkomen en deze zijn niet verwijderd. Dus er moet toch een grens zijn? Gelieve hierin wat duidelijker te zijn zodat we de volgende keer er rekening mee kunnen houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
are you talking to me ?
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij moest maub Di Rupo voorstellen en Amstelman was een duidelijke verwijzing naar grootnederlander Dewever ... het stond in een fout subforum, maar hoorde hier zeker thuis op p.be! :-o |
Mijn alterego kreeg ooit vijf strafpunten (met één jaar duurtijd) omdat er een draadje was opgestart over "linkjesposten"... met verwijzing naar een aantal posten van een bepaalde poster waar het enkel over linkjes naar linkjes naar linkjes ging.
Dit bleek een "persoonlijke topic" te zijn volgens een bepaalde moderator. |
Ratatosk, die er moeiteloos in slaagt ernstige draden te ver-K&K-en, slaagt er blijkbaar ook moeiteloos in K&K te verernstigen. Een groot talent!
|
Citaat:
|
Citaat:
mvg |
Citaat:
|
Citaat:
sujetten:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
je bent dus niet rijk? |
ja jongens die mods hebben het ook niet onder de markt8-)
Soms laten ze buiten K&K bedreigingen staan (zoals die van iemand die mijn adres vroeg om mijn inboedel kort en klein te komen slaan) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be