![]() |
Hoe zal een gesplitste pak friet smaken?
Ik weet niet echt waar de Frieten echt vandaan komen??
In de Engelse wereld spreken ze meestal van "French fries" in Belgie is algemeen geweten dat dit een Belgische uitvinding/Belgische specialiteit is. Belgische fritten smaken echter wel bijzonder vergelijken met die van Nederland of Frankrijk. Er is dan denk ik geen verschil tussen Waalse of Vlaamse fritten. -Van welk land komt de frit echt vandaan? -Als Belgie moest oplossen? Zal er dan een concurentie komen tussen Waalse fritten en Vlaamse? Of zullen we alleen spreken over Waalse fritten? Zullen onze fritten hetzelfde blijven? Of gaan onze fritten veranderen? |
zever in pakskes friet
Alsof er bij ons geen slechte frieten zijn.... pffff En een keer voorbij brussel zijn die fritteries langs de E411 allemaal failliet. tja.... |
onnozelaar, maak eerst uw huiswerk eens
Walen eten hun frieten tussen een broodje. ge kunt ginder genen deftige friet vinden... |
En ik heb echt al fantastische frieten gegeten in het buitenland.
Het probleem in Holland is vaak het gebrek aan (goede) mayonaise. En ergens elders vooral het feit dat je het niet apart kunt krijgen in een "bakske". |
Citaat:
De goeie ouwe fritzak terug van die rotte belgen pakken verdomme, Vlaamse puntzakken eerst :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt waar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zoiets zou proeven, ga ik toch opteren voor de klassieke mayonaisse (en mogelijk curryketchup, zoals een curryworst special). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be