![]() |
Alweer gekibbel in de kamer...
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111212_109
Citaat:
En ook nog dit: Citaat:
|
De walen stonden er bij keken ernaar en lachten in hun vuistje. Bij vld en cd&v houden ze hun eer hoog van stupido's.
|
Citaat:
Daar staan citaten van alexander en co over het wel degelijk laten vallen van de N-VA. Ze zijn er zelfs trots op. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: nogmaals, hopelijk gaat dit niet het niveau in de senaat zijn. |
Toen De Wever vroeg wanneer die staatshervorming nu ging uitgevoerd worden was het niet de vinger op de wonde maar los erin. En Di Rupo maar in z'n vuistje lachen.
|
nog 2.5 jaar van dadde ? :lol:
no way |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar serieus 2.5 jaar ...
Bart moet oppassen of tzijn die bonestaakskes die een hartaanval krijgen. En tzal de schuld zijn van de NVA |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Schijnt dat Di Rupo zijn regering gaat hervormen. Maar met die liegende politici... Vraag mij af of ze woord gaan houden of niet.
|
Ik vond de hele vertoning zo zielig dat ik beschaamd was in de plaats van Beke en Decroo!!
De Walen zullen enorm genoten hebben van de "Vlaamse"" samenhorigheid. Kunnen die regeringspartijen dan echt niet meer over inhoud discussiëren en eventueel als ze kunnen (?) hun gelijk bewijzen?? Ik weet dat het net dat is wat steekt, maar laat ze aub ophouden, want ze worden met de dag zieliger . En dat moet dan onze Vlaamse politiekers voorstellen die Vlaanderen uit de crisis gaan halen en een forse staatshervorming hebben gerealiseerd !! Ik denk dat ze trauma's overgehouden hebben aan hun nachtelijke vergaderingen : eerst meer dan 500 dagen en nachten blootgesteld aan de hellepreken van de franstaligen en nu inzien dat ze er niets van terechtgebracht hebben, je zou voor minder doorslaan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be