![]() |
Probleemke: België mist begrotingsdoelstelling 2011
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111213_011
België mist begrotingsdoelstelling Oeps 1: als er dit jaar meer tekort is, dan moet binnen een paar maanden de begroting 2012 bijgestuurd worden .... meer belastingen !! Oeps 2: Leterme heeft toch niet zo goed op zijn geiten gepast tijdens zijn aflopende zaken .... Citaat:
ochgottekes, het gaat maar over 2.2 miljard euro ... dat is toch draaglijk: iedere kop in dit tweeland 220 euro (om aan de norm van Europa te voldoen, goed wetende dat de collectieve schuld nog veeeel hoger ligt en bestendig verder verhoogt). 220 €, voor meneer, 220 voor madam, 220 voor iedere puber, 220 voor iedere baby, peuter, kleuter, schoolkind, 220 voor iedere bewoner in het bejaardenhuis .... |
![]() |
Zijn dat van die kleine aanpassingen die Chastel bedoelde?
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het gewoon: € 290 voor mijneer € 290 voor mevrouw € 290 voor de puber € 290 voor de baby € 290 voor ede kleuter € 290 voor ... Dit is natuurlijk gerekend zonder: - Rekening te houden met de begroting van 2012 die uitgaat van een groei van 0,8%. - Rekening te houden met de "Bad Bank Dexia", moest die over kop gaan... |
|
Citaat:
|
Ik stel voor dat men nog verder het subsidiebeleid voor groene investeringen bij particulieren afbouwt.
|
Men moet zich ook aanpassen aan de Dexia-realiteit.
Exit €75 miljard ==> Exit België |
Citaat:
|
Hoe? Die begroting ging toch met glans goedgekeurd worden???8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit vraagt dringend om een uitbreiding. |
Her en der lees ik dat sommigen van plan zijn de begroting 2012 “elk kwartaal bij te sturen” :
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111213_031 Kortom, uw volprezen nieuwe regering zal zo om de drie �* vier maanden met nieuwe lasten en belastingen voor de dag komen. De Elodie Rupo I ploeg wordt aldus gegarandeerd een bijzonder populair vriendenclubje, als u het mij vraagt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be