![]() |
De begroting heeft nog 2 miljard extra nodig...
plus het regent vandaag en ik ben verkouden. Is dat de schuld van de N-VA?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111213_027 4.2% in plaats van de 3.6% die men aan europa heeft beloofd. Dat komt op ongeveer twee miljard. Waar gaan ze die halen? |
Citaat:
Sinds Gennez is het normaal om de kiezer de les te spellen. |
ik vraag mij af hoe dat europa zal reageren op het feit dat la belgique ze aan het beliegen is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Snoeihard besparen op buitenlandse uitgaven als ontwikkelingshulp en dergelijke. Daar halen ze zeker een miljard mee binnen. In belgië zelf valt er zowieso niet veel meer te halen... |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom kom, dat we een regering hebben, is het enige dat telt. Hoe het akkoord ineen zit, en dat er alweer een tekort van miljarden moet opgevuld worden, dat zijn maar details.
|
Di Rupo: 0/10 :twisted:
|
Citaat:
|
wie is die dwaas die beweert dat het niet de schuld is van de n-va?
|
Citaat:
|
Citaat:
Een echt stelletje hypocrieten zijn het die politici van de traditionele partijen |
Citaat:
Druk, druk, druk met postjes verdelen. :-( |
Citaat:
|
Natuurlijk is het begrotingstekort dankzij de N-VA. Ze hebben naar de woorden van Elio Di Rupo een jaar lang in wederzijds respect met elkaar onderhandelt met als resultaat zéro.
De regering in lopende zaken kon geen vergaande begrotingsmaatregelen doorvoeren want ze mochten niet van de N-VA. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be