![]() |
Bart de Wever is een bedreiging voor ons land!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111213_029
Hier gaan we weer... Citaat:
Wees maar gerust; de nva zal blijven groeien.;-) |
BDW is dus een bedreiging voor het land.
De voorzitters van de regeringspartijen zijn dan weer een bedrieging voor het land. Ik zou wel weten wat kiezen. |
Dat intervieuw met DBW, wanneer is dat juist te bekijken op TV aub?
Welk programma? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Bart de Wever is een bedreiging voor dit land.
Goed zo. Het wordt tijd voor een nieuw land. Een democratische rechtstaat bijvoorbeeld. |
Hmm, vraag het mij af eigenlijk...
Het feit dat Bart officieel een bedreiging is voor België, trekt dat nu sommigen definitief over streep? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik het ergste vond is dat een artikel waarin staat dat veel Franstaligen in een enquete Bart De Wever een bedreiging vinden voor de toekomst van het land, op de voorpagina wordt gesleten als "Bart De Wever is een bedreiging voor de toekomst."
De twee hebben hoegenaamd niet dezelfde betekenis. |
Uiteraard is BDW een bedreiging voor België. Hij wil immers de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Tuurlijk is hij een bedreiging voor de toekomst van Franstaligen. Wie dat niet ziet, wil het niet zien.
|
Ons land ?
Citaat:
Bart is een zegening voor "ons" land, Vlaanderen. :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: |
Ik dacht dat dit algemeen geweten was. Nu het is natuurlijk nog een verschil tussen iemand die op papier België wilt scheiden en een sterk voorstander is van europa, die realistisch gezien het moeilijk zal hebben om dit doel te bereiken, en anderzijds politiekers zoals een Leterme, Reynders en dergelijke politiekers wiens flaters België vandaag de dag de economische toestand van België bedrijgen. Ik heb als persoon ook minder schrik van een scheiding van België dan van een waarborg in de ettelijke miljarden voor één enkele bank. Als je de zaken relativeert, zie je vanzelf hoe onbeduidend deze poll wel is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be