![]() |
Vraagje over de 'nuttige PS idioten'
Heeft er eigenlijk iemand de 3 partijen er op betrapt op het verdedigen van het regeerakkoord met feiten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch wel zeer opvallend dat niemand met tegenargumenten komt om te proberen te bewijzen dat bdw wat uit zijn bek lult. Dat bewijst dat de partijen het zelf niet meer weten en het wantrouwen tussen beide taalgroepen nog steeds zéér groot is. Het strafste vond ik wel dat niemand op de vraag van bdw kon antwoorden wanneer de splitsingsvoorstellen over bhv gestemd zouden worden...:lol:
Oh ja, dat zogenaamd "vlaams front" van cd&v en vld tegen bdw vind ik enorm laag. Eveneens die samenzwering die men tijdens de gemeenteraadsverkiezingen zou smeden om de nva buiten te houden. Maarja, Markske van de kampioenen en het zoontje van de ouwe De Croo zijn nog groen achter de oren. |
De VL&C&SD is toch kleiner dan NVA he?
Waarom is dat kartel dan zo verdeeld over meerdere en dan nog zwakkere leiders? Zouden ze niet beter één gemeenschappelijke voorzitter kiezen? |
![]() |
En? Ondertussen iemand al iets gehoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komkom, we moeten tevreden zijn dat er een akkoord is! wat er juist is overeengekomen, dat is allemaal niet belangrijk.
en als er iets slecht staat in dat akkoord, awel, dat is dan de schuld van de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog steeds niet dus... Ge zou denken dat zoiets de aandacht zou trekken van journalistiek....
|
Heeft iemand de toespraak van BDW in de senaat gezien op youtube? Ik raad aan om die te kijken, zeeeer verhelderend. Verschillende keren daagt hij mensen uit tot een debat. Iemand wilde hem onderbreken waarop hij zegt:
- u wil in debat gaan? Ga gerust uw gang, ik heb niks liever. Wetende dat De Wever hem tot pulp zou maken in een debat zweeg de betreffende (buiten beeld) senator en liet hem verderpraten. Enkel De Block interpelleerde maar gaf BDW in feite niets anders dan een Case In Point. Zijn hele betoog was bovendien gebouwd op quotes en uitspraken van de regeringspartijen. Als Mohammed Ali in de boksring Beke en De Croo tot pulp had moeten slaan, had hij het niet beter kunnen doen dan BDW verbaal in de senaat. Er bleef letterlijk niets meer heel. Hij heeft gelijk en de meerderheidspartijen konden niet eens een argument formuleren. Gelooft u mij niet of heeft u enige interesse in de Vlaamse of Belgische zaak, zoek dan zeker BDW in de senaat op op youtube. Oogkleppen, ze zullen vallen. Om af te sluiten in met de woorden van N-VA: - N-VA zal, als grootste partij van de oppositie, zijnde de vlaamse meerderheid, dit regeerakkoord NIET steunen. |
Het was die toespraak die de aanleiding was tot deze vraag ;) Maar ook buiten de senaat hoor of zie je de CD&V, SP.a & Open VLD nergens piepen over de inhoud van hun akkoord.
Ofwel zeggen ze gewoon dat 'het een goed akkoord is' zonder te zeggen waarom ofwel kappen ze op de oppositie, ik heb tot nu toe nog geen enkele over de inhoud van het akkoord en dat is frappant. |
Christen-democraat (CD&V), sociaal-democraat (sp.a) of liberaal (Open VLD)
tsjeven zijn het allemaal. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be