Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslim is persoon van het jaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164800)

Malik 15 december 2011 13:34

Moslim is persoon van het jaar

Deze gerenomeerde prijs werd uitgedeeld door Time Magazine.

mkb 15 december 2011 13:46

U kan blijkbaar niet goed lezen. 'The protester' is persoon van het jaar.

Malik 15 december 2011 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5865306)
U kan blijkbaar niet goed lezen. 'The protester' is persoon van het jaar.

En wie zijn die protesters misschien? Op wat zou die kenmerkende hoofddoek slaan?

mkb 15 december 2011 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malik (Bericht 5865311)
En wie zijn die protesters misschien? Op wat zou die kenmerkende hoofddoek slaan?

Ik lees in het onderschrift op de cover: 'From the arab spring to Athens. From Occupy Wall St. to Moscow'. Waren dat moslims die in Griekenland protesteerden? Waren dat allemaal moslims die Wall Street bezette? Allemaal moslims die tegen verkiezingen protesteren in Rusland?

Malik 15 december 2011 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5865320)
Ik lees in het onderschrift op de cover: 'From the arab spring to Athens. From Occupy Wall St. to Moscow'. Waren dat moslims die in Griekenland protesteerden? Waren dat allemaal moslims die Wall Street bezette? Allemaal moslims die tegen presidentsverkiezingen protesteren in Rusland?

Maar wie heeft werkelijk iets verwezenlijkt door zijn protesten? Wie heeft echte verandering doorgevoerd? Enkel de moslims.

Dat ze er niet moslims bijkleven is maar uit beleefdheid en politieke correctheid om hun eer niet te krenken.

SDX 15 december 2011 13:59

Citaat:

Dat is 'n gebreide muts mutz!

mkb 15 december 2011 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malik (Bericht 5865331)
Maar wie heeft werkelijk iets verwezenlijkt door zijn protesten? Wie heeft echte verandering doorgevoerd? Enkel de moslims.

Het is maar wat u 'verandering' noemt. Het ene repressieve regime vervangen door het andere.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malik (Bericht 5865331)
Dat ze er niet moslims bijkleven is maar uit beleefdheid en politieke correctheid om hun eer niet te krenken.

U ziet wat u wilt zien. Als ze 'de moslim' als persoon van het jaar wouden uitroepen zouden ze dat gewoon gedaan hebben.

mkb 15 december 2011 14:08

Citaat:

Op wat zou die kenmerkende hoofddoek slaan?

Zoek eens wat foto's op van o.a. de Griekse protesten. Mensen genoeg die hun gezicht bedekken zoals op de Times cover.

Malik 15 december 2011 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5865346)
Het is maar wat u 'verandering' noemt. Het ene repressieve regime vervangen door het andere.

U ziet wat u wilt zien. Als ze 'de moslim' als persoon van het jaar wouden uitroepen zouden ze dat gewoon gedaan hebben.

Die protesten In Athene, Rusland en Occupy stellen niets voor en leiden tot niets. Het is duidelijk wie wel succesvol is. Eer wie eer toekomt.

Time Magazine wil het er wellicht niet al te vingerdik opleggen, dat de blanke man het niet kan. Om de moraal hoog te houden pretendeert het dan maar dat hun protesten ook iets voorstellen.

Het is met rede dat de hoofddoek kenmerkend staat voor 'de protester'.

Yous 15 december 2011 14:14

Citaat:

Volgens mij is het een muts en een sjaal die gebruikt wordt om de identiteit te verbergen.

Citaat:

Volgens mij waren er protesten over de gehele wereld. Misschien de cover eens van nader bij bekijken.

Een soort van misplaatst chauvinisme?

Malik 15 december 2011 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5865352)
Zoek eens wat foto's op van o.a. de Griekse protesten. Mensen genoeg die hun gezicht bedekken zoals op de Times cover.

Wat hebben die molotov cocktail smijters bereikt? Wat is er om trots op te zijn?

mkb 15 december 2011 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malik (Bericht 5865370)
Die protesten In Athene, Rusland en Occupy stellen niets voor en leiden tot niets. Het is duidelijk wie wel succesvol is. Eer wie eer toekomt.

Time Magazine wil het er wellicht niet al te vingerdik opleggen, dat de blanke man het niet kan. Om de moraal hoog te houden pretendeert het dan maar dat hun protesten ook iets voorstellen.

U kan blijven zeveren maar dat verandert niets aan de zaak ten gronde. Times heeft niet 'de moslim' tot persoon van het jaar uitgeroepen. En terecht.

Citaat:

Als ik de boel kort en klein zou gaan slaan in Brussel zou ik ook mijn gezicht bedekken. Ik ben nochtans geen moslim. En zoals hierboven opgemerkt is het een muts geen hoofddoekje.

Conscience 15 december 2011 14:24

Citaat:

Die hoofdoek is eerder een waarschuwing aan vrouwen die het risico lopen het lot te ondergaan van vrouwen in Lybie en Egypte zonder hoofdoek.

Eigenzinnig 15 december 2011 14:24

Er staat geen moslim op de cover....maar een symbolische afbeelding van een betoger....zo simpel is dat..

Malik 15 december 2011 14:29

Waarom zouden die molotov cocktail smijters persoon van het jaar zijn? Of de occupy beweging? Die wel geslaagde protesters laat overvliegen uit Egypte om hen te begeleiden. Wat hebben die bereikt om die titel waard te zijn?

Helemaal niets.

Mitgard 15 december 2011 14:30

Topicstarter is wanhopig op zoek naar positieve PR.

Savatage 15 december 2011 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malik (Bericht 5865289)
Deze gerenomeerde prijs werd uitgedeeld door Time Magazine.

Niet aan een moslim i.e.g.

mkb 15 december 2011 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malik (Bericht 5865404)
Waarom zouden die molotov cocktail smijters persoon van het jaar zijn? Of de occupy beweging? Die wel geslaagde protesters laat overvliegen uit Egypte om hen te begeleiden. Wat hebben die bereikt om die titel waard te zijn?

Helemaal niets.

Dat moet u aan de Times redactie vragen. Ik kan enkel vaststellen dat 'de moslim' niet de persoon van het jaar is. Jammer voor u.

Malik 15 december 2011 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5865414)
Niet aan een moslim i.e.g.

Niet aan 1 nee. Wel aan ALLE moslims die door hun protesten verandering hebben doorgevoerd.

Daar kunnen de andere protesters in de rest van de wereld nog een puntje aan zuigen.

Malik 15 december 2011 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5865418)
Dat moet u aan de Times redactie vragen. Ik kan enkel vaststellen dat 'de moslim' niet de persoon van het jaar is. Jammer voor u.

Nee, voor u is het de molotov cocktail smijter die niets bereikt heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be