![]() |
Homohaat of relnichten ?
http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/o...-in-tegen.aspx
Een homokoppel dient klacht in omdat ze volgens hun omwille van hun geaardheid werden buitengewerkt op een hasselts winterevent... De organisatie spreekt van obsceen (homosexueel) gedrag als aanleiding van de verwijdering... Homohaat moet bestraft worden maar ook misbruik van het minderheidsstatuut mag zwaar bestraft worden vind ik... |
Aha, nog eens een homo-topic. Dat is lang geleden zeg! 8-)
|
Wat vindt u ?
Mogen homo's zich te goed doen aan publiekelijk gelebber en handtastelijk gedoe op een gezinsevenement ? Ik zeg van niet,ook al hebben ze daar misschien wettelijk recht op...je moet niet alles in een keer willen..wacht tot de maatschappij daar klaar voor is.. |
Citaat:
|
Hou het een beetje deftig, geld zowel voor hetero's als voor homo's...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt je te gedragen. Je zal toch ook niet aan de borsten van je vrouw friemelen of haar tongkussen tijdens een event ? Vrienden en vriendinnen vinden dit genant. |
:cheer::cheer::cheer:(Forum)homo's :cheer::cheer::cheer::cheer:
|
Citaat:
|
Ach nee.....daar gaan we weer :roll:
Kan dit niet op gay's life in de forum sectie ? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een duidelijk geval van wansmakelijke relnichterij.
|
Citaat:
En als kers op de taart mepten ze een vrouw neer die commentaar gaf op het feit dat ze in mekaars broek zaten te spelen... 'k Weet niet, er is preutsheid en er is overdreven expliciet gedrag; |
Citaat:
maar op wat ? Op het artikel of op wat jij ervan maakt ? je zei oa : 'De organisatie spreekt van obsceen (homosexueel) gedrag als aanleiding van de verwijdering...' Waar het stukje tussen die haakjes niet onbelangrijk blijkt te zijn daar je ook stelt : 'Homohaat moet bestraft worden maar ook misbruik van het minderheidsstatuut mag zwaar bestraft worden vind ik...' ________________ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Naar verluidt ging het niet om een gewone zoen en een knuffel..:roll: |
Citaat:
ik ga u dat dan ook niet uitleggen omdat ik vrees dat u dat niet WIL kennen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be