Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homohaat of relnichten ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164818)

Eigenzinnig 15 december 2011 16:32

Homohaat of relnichten ?

http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/o...-in-tegen.aspx

Een homokoppel dient klacht in omdat ze volgens hun omwille van hun geaardheid werden buitengewerkt op een hasselts winterevent...

De organisatie spreekt van obsceen (homosexueel) gedrag als aanleiding van de verwijdering...

Homohaat moet bestraft worden maar ook misbruik van het minderheidsstatuut mag zwaar bestraft worden vind ik...

Anatomehelena 15 december 2011 17:07

Aha, nog eens een homo-topic. Dat is lang geleden zeg! 8-)

Eigenzinnig 15 december 2011 17:16

Wat vindt u ?
Mogen homo's zich te goed doen aan publiekelijk gelebber en handtastelijk gedoe op een gezinsevenement ?

Ik zeg van niet,ook al hebben ze daar misschien wettelijk recht op...je moet niet alles in een keer willen..wacht tot de maatschappij daar klaar voor is..

Eigenzinnig 15 december 2011 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anatomehelena (Bericht 5865765)

wat is lang geleden ? ..van voor 14 november ? 8-)

manta 15 december 2011 17:17

Hou het een beetje deftig, geld zowel voor hetero's als voor homo's...

Eigenzinnig 15 december 2011 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Toren (Bericht 5865804)
Tendentieuze vraag, staat nergens in het artikel.

Citaat:

Bij Winterland worden die feiten ontkent. ““Ze zaten mekaar echt af te likken en één zat met zijn handen in de broek van de andere. Daarop heeft een man verzocht om wat respect
:roll:

Rudy 15 december 2011 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5865630)

Een homokoppel dient klacht in omdat ze volgens hun omwille van hun geaardheid werden buitengewerkt op een hasselts winterevent...

De organisatie spreekt van obsceen (homosexueel) gedrag als aanleiding van de verwijdering...

Homohaat moet bestraft worden maar ook misbruik van het minderheidsstatuut mag zwaar bestraft worden vind ik...

Heeft niets met homo's en/of minderheidsposities te maken.
Je hebt je te gedragen. Je zal toch ook niet aan de borsten van je vrouw friemelen of haar tongkussen tijdens een event ? Vrienden en vriendinnen vinden dit genant.

Anatomehelena 15 december 2011 20:13

:cheer::cheer::cheer:(Forum)homo's :cheer::cheer::cheer::cheer:

Rudy 15 december 2011 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anatomehelena (Bericht 5865765)

Onderwerpen komen terug. En maar goed ook. Om te koffiekletsen is er ruimte genoeg binnen K&K of op de site van de Flair.

hurricane 15 december 2011 20:28

Ach nee.....daar gaan we weer :roll:
Kan dit niet op gay's life in de forum sectie ? :-)

alice 15 december 2011 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5865793)
Wat vindt u ?
Mogen homo's zich te goed doen aan publiekelijk gelebber en handtastelijk gedoe op een gezinsevenement ?

Ik zeg van niet,ook al hebben ze daar misschien wettelijk recht op...je moet niet alles in een keer willen..wacht tot de maatschappij daar klaar voor is..

Zij mogen precies hetzelfde als hetero's hoor. Wanneer die mekaar vastpakken en kussen heeft u het dan ook over gelebber en handtastelijk gedoe? U discrimineert dus wel met uw opmerkingen.

alice 15 december 2011 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5866211)
Heeft niets met homo's en/of minderheidsposities te maken.
Je hebt je te gedragen. Je zal toch ook niet aan de borsten van je vrouw friemelen of haar tongkussen tijdens een event ? Vrienden en vriendinnen vinden dit genant.

Nog nooit een kussend koppeltje gezien op straat? Of op een kerstmarkt, de kermis of festivals? Homo's mogen gewoon niet wat wel verdragen wordt van hetero's. Zelfs hand in hand lopen wordt al raar bekeken.

Malik 15 december 2011 23:52

Een duidelijk geval van wansmakelijke relnichterij.

manta 15 december 2011 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5866654)
Nog nooit een kussend koppeltje gezien op straat? Of op een kerstmarkt, de kermis of festivals? Homo's mogen gewoon niet wat wel verdragen wordt van hetero's. Zelfs hand in hand lopen wordt al raar bekeken.

Blijkbaar ging het wel iets verder als handje vasthouden hé:?
En als kers op de taart mepten ze een vrouw neer die commentaar gaf op het feit dat ze in mekaars broek zaten te spelen...
'k Weet niet, er is preutsheid en er is overdreven expliciet gedrag;

praha 16 december 2011 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5865793)
Wat vindt u ?

tjah ... ik wil wel reageren...
maar op wat ?
Op het artikel of op wat jij ervan maakt ?

je zei oa : 'De organisatie spreekt van obsceen (homosexueel) gedrag als aanleiding van de verwijdering...'
Waar het stukje tussen die haakjes niet onbelangrijk blijkt te zijn daar je ook stelt : 'Homohaat moet bestraft worden maar ook misbruik van het minderheidsstatuut mag zwaar bestraft worden vind ik...'

Rudy 16 december 2011 09:33

Citaat:

Akkoord Alice. Maar als je het geciteerd artikel leest kan je je wel afvragen of de rel het gevolg is van homofoob gedrag of expliciet onzedelijk gedrag. We hebben het niet over handjes vasthouden en kuskes geven hé.

Eigenzinnig 16 december 2011 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 5866807)
tjah ... ik wil wel reageren...
maar op wat ?
Op het artikel of op wat jij ervan maakt ?

je zei oa : 'De organisatie spreekt van obsceen (homosexueel) gedrag als aanleiding van de verwijdering...'
Waar het stukje tussen die haakjes niet onbelangrijk blijkt te zijn daar je ook stelt : 'Homohaat moet bestraft worden maar ook misbruik van het minderheidsstatuut mag zwaar bestraft worden vind ik...'

Het gaat dus inderdaad over personen die mogelijk misbruik willen maken van hun minderheidsstatuut..

filosoof 16 december 2011 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5865630)

Definitie van "misbruik van het minderheidsstatuut" aub.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5867387)
Het gaat dus inderdaad over personen die mogelijk misbruik willen maken van hun minderheidsstatuut..

Definitie van "mogelijk misbruik willen maken van hun minderheidsstatuut." aub

Eigenzinnig 16 december 2011 15:19

Citaat:

Tussen homo's zitten evenveel eikels en provocateurs dan tussen de hetero's...zie maar naar onze eigenste R.. 8-)

Naar verluidt ging het niet om een gewone zoen en een knuffel..:roll:

Eigenzinnig 16 december 2011 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5867390)
Definitie van "misbruik van het minderheidsstatuut" aub.

Ik begrijp dat u dan niet kent...:roll:
ik ga u dat dan ook niet uitleggen omdat ik vrees dat u dat niet WIL kennen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be